Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2018

It's way too early just to be friends

Nie potrafię zrobić stylizacji z wzorami zwierzęcymi bez zalania jej czarnymi elementami, bo inaczej całość wychodzi tandetna :s Mam jeszcze kilka pomysłów na zwierzęce wzory więc może niedługo się za nie jeszcze raz zabiorę, ale niczego nie obiecuję xd
Golf - Pearls | Sukienka - Mr. + Millionare Mansion Fashion | Kolczyk - Callie's Picks | Torebka - Velvet Orchid | Pasek - Subcouture x2 | Brelok - Balmain | Rękawiczki - Voile | Buty - Velvet Orchid

talented, brilliant, incredible, amazing...

15 komentarzy:

  1. Super połączenie bluzki i sukienki, ogólnie jest bardzo fajnie, ale ten gorset jest za mały i średnio to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zbyt wąski pasek mi przeszkadza jedynie, ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam prosiłem o zwierzęce wzory, ale jakoś mi się nie podoba.
    Może zmniejszyć bluzkę i odrobinę powiększyć pasek, żeby chociaż troszkę zbliżyć te dwie rzeczy rozmiarowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnie wygląda ten pasek. Na pewno bym się go pozbyła.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami co do paska

    OdpowiedzUsuń
  6. Za mały pasek zepsuł stylizacje ☹️
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ten gorset jest jakiś nie ten teges, a oprócz tego jest super :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pasek wszystko psuje, gdyby był szerszy byłoby idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie,nie podoba mi się :/ nie lubię wzorów zwierzęcych,a poza tym gorset jest za krótki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za zwierzęcymi wzorami ani tym bardziej nie potrafię ich użyć w stylizacji. Według mnie całość wypada przyjemnie. Jedynie torebka mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ładnie, przeszkadza mi tylko ten pasek, który nie jest dopasowany do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla mnie jak zwierzęce wzory to tylko czerń, ewentualnie jeszcze biel. Nic innego. Stylizacja fajnie się prezentuje, ale pasek rzuca się w oczy, bo po jego bokach widac materiał sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  13. zmiana paska, lub dopasowanie go do ciuchów i byłoby miodzio

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna jest! Powiększyłabym tylko gorset i wymieniła torebkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeszkadza mi lekko za mały pasek, poza tym wszystko spoko, torebka i buty ładnie prezentują się z całością.

    OdpowiedzUsuń