Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2018

Tygodniówka

Hejka! Wypadł mi nagły wyjazd do Francji więc wszystkie konkursy z Halloween przedłużam do 11.11. W poniedziałek za tydzień dodam wyniki!
***
Napiszę tego posta w miarę szybko, bo muszę się jeszcze spakować, a o 5 rano wyjeżdzam um... Mniejsza. Z listy nikogo nie usunąłem, ale po zaktualizowaniu listy zgodnie z Waszą aktywnością (lub jej brakiem) wygląda na to, że za tydzień będę musiał usunąć aż 6 osób xd Błagam sprawdźcie czy nie chodzi o Was :s Natomiast na listę dopisuję ponownie Cherry9713 oraz VIDUN. Witam po raz kolejny :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 13
Osób komentujących w minionym tygodniu: 20

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - Aguuniek
Torebka 1 - dobrapogoda
Buty - LuluTelulu
Tunika - RockaRolla_
Torebka 2 - emi155
Prezent - sylwia5278, Olunia400
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. Mam wszystko, chciałabym prezent z listy życzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) W tym tygodniu interesuje mnie torebka, spodnie lub prezent z listy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Zgłaszam się.
    Interesują mnie jedynie buty.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :) mam białą koszulę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Interesuje mnie bluzka w kwiaty.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!
    Zgłaszam się :) Spodnie lub prezent <3
    emi155

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Chciałbym koszule Balenciaga, buty lub torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję! <3
    Z tego zestawienia nie mam żadnej rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chce nic teraz, a po nagrodę napisze coś bliżej weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie komentuję ostatnio bloga, poniewaz przeglądarka Safari na macbooku nie pozwala dodawać komentarzy na bloggerze. Przeglądam z opóźnieniem, czasem zostawię komentarz no ale co poradze... ale nadal jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio nie komentuję, bo przygotowuję się do spektaklu. Od poniedziałku komentuję normalnie.
    Interesują mnie spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń