Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2018

Tygodniówka

Padam na twarz dlatego postaram się napisać post w kilku słowach. Na listę dopisałem dwie nowe osoby - Anulcia345 oraz ola4077! Gratuluję i dziękuję za aktywne komentowanie bloga! No i teraz ta mało przyjemna część posta, um. Musiałem usunąć aż cztery osoby - ManiakPupili, izaaa001stardollowy10 oraz duquesa10 z wiadomego powodu. Lista wygląda jakby była ucięta o połowę, ale cóż. Poza tym została jak zawsze zaktualizowana zgodnie z Waszą aktywnością!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Koszula - olao373
Bluzka - martusia-16
Spodnie - SrebrnaMuza
Torebka - Girlewelina
Buty - Jarus55
Prezent - WERRA.
(Napisz mi na stardoll co mam Ci wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Oh coz za mila niespodzianka, dziekuje :) Chetnie przygarne kremowa sukienke albo prezent z wish :)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za bluzkę :) tym razem interesuje mnie tylko prezent z listy życzeń

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, interesuje mnie sukienka lub prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło wrócić ;p chciałabym body lub cos z wish ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddam komuś tą koszulę, bo obecnie praktycznie nie wchodzę na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przyjmę koszulę, jeżeli to nie problem ;)

      Usuń
  6. gratuluję!
    jedynie body mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, interesują mnie jasne buty po lewej.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:)
    Zgłaszam się, przygarnąłbym wszystko poza sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mnie nie interesuje, aczkolwiek mam pytanie skąd są te klapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poproszę prezent z listy, nic poza tym mnie nie interesuje ;p

    OdpowiedzUsuń