Obserwatorzy

wtorek, 20 listopada 2018

Tygodniówka

Chciałbym na początku Was przeprosić za to, że ostatnio na blogu są takie pustki, ale dobrze wiecie, że większość z nas jest już praktycznie dorosła więc blog nie zawsze jest dla nas priorytetem. Nie mam pojęcia czy pisałbym nawet w tym tygodniu tego posta, gdyby nie Michał za co mu mega dziękuję!
Przechodząc do tematu. Z listy musiałem ponownie usunąć dwie osoby: aleksandra83S oraz zAmIsA. Dodałem natomiast marta32222! No i jak zawsze zaktualizowałem resztę listy, PS. nie bierzcie tych podkreśleń zbyt poważnie w tym tygodniu, bo opierałem się na trzech postach także no xd
Osoby, które skomentowały każdego posta: 11
Osób komentujących w minionym tygodniu: 24

Nagrody za miniony tydzień:
Body - VIDUN
Spodnie - MyMelisaWhite
Sukienka - Anulcia345
Buty 1 - CherriesAndWine
Buty 2 - 3siostry
Prezent - jaka-gwiazdka
(Napisz mi na stardoll co mam Ci wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

12 komentarzy:

  1. W tym tygodniu interesuje mnie apaszka i prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przejdziemy na emeryturę (o ile dożyjemy)to będziemy mieli tyle czasu na blogowanie i komentowanie, że ho ho. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:) Najbardziej podoba mi się płaszcz lub apaszka. Ewentualnie prezent z LŻ :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ponowne wpisanie do listy:D
    Interesuję mnie prezent z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo! Z rzeczy z tego tygodnia mam 1 bluzkę, a interesuje mnie spódnica.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. interesuje mnie tylko prezent z listy życzeń

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Top moim marzeniem *.*
    emi155

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje sukienka sie przyda 😀 w tym tygodniu o nic nie prosze 😉
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się, z chęcią przygarnę prezent z listy :)

    OdpowiedzUsuń