Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2018

Tygodniówka

Chyba tym razem przesadziłem z tą tygodniówką :s Przepraszam! Nawet nie będę się usprawiedliwiał tym razem xd
Na listę nikogo nowego nie dopisałem oraz nikogo nie musiałem usunąć, chociaż kilka osób jest bardzo blisko! No i jak zawsze proszę żeby każdy sprawdził czy przypadkiem nie został usunięty.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 13
Osób komentujących w minionym tygodniu: 21

Nagrody za miniony tydzień:
Top - emi155
Sweterek - LuluTelulu
Płaszcz - Sylwia5278
Chusta - dobrapogoda
Spódniczka - Olunia400
Prezent - aguuniek; RockaRolla_
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! W tym tygodniu interesuje mnie żółty top.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    W tym tygodniu interesują mnie jedynie okulary i prezent z listy

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie granatowy sweter i prezent.
    marta32222

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta chyba płaszcz granatowy a nie sweter :D

      martusia-16

      Usuń
  4. A myślałem, że specjalnie dałeś wcześniej Tygodniówkę XDD

    Gratuluję innym i chciałbym mieć prezent z listy życzeń :>

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystko oprócz czarnefc płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo <3
    W tym tygodniu interesuje mnie żółty top.

    emi155

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesuje mnie ten granatowy plaszcz, w sumie okularami od Diora tez nie pogardze 😀
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) interesuje mnie coś z listy życzeń lub czerwony płaszcz :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale znów zniknę na jakiś czas z listy :(

    OdpowiedzUsuń