Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2018

Without Me

20 komentarzy:

  1. Jest przepiękna *.* A ten makijaż... Brak słów
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ładna tylko ta torba mi się nie podoba :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd jest ta spódnica/sukienka? Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie tego golfu i rękawiczek, jest to fajne przedłużenie swetra. Dół mi się już mniej podoba. Osobiście uważam ten sweter za trudny do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem osobą, która nie przepada za zaburzeniem kobiecych proporcji, jednak tutaj naprawdę mnie do tego przekonałeś

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! A twarz dollki jest boska

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest okej, bardzo podoba mi się ta fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! I trudna do określenia. Niezupełnie elegancka, ale z pewnością też nie codzienna, co czyni ją bardzo interesującą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka wyglada dobrze, ale kiedy sie przygladam, to stwierdzam,ze w poblizu dloni dollki za duzo sie dzieje... Okulary zlewaja sie z torebka i prawie ich nie widac. Nie przekonuje mnie rowniez dolna czesc ubioru. Zastanawiam sie tylko czy to wina spodni czy rajbutow?
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Świetny dobór fryzury i makijażu dopełnia całość. Jedynie nie do końca do torebki jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się dół, spódnica+ torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że torebka schowana za doll wyglądałaby lepiej, ale i tak mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja! Całość wygląda fenomenalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sztos, dawno nie widzialam czegoś tak genialnego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, ale chyba bym postawił na jakąś inną torebkę :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się jakoś całość nie podoba, ale kolorystyka jest fajna

    OdpowiedzUsuń