Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2018

Wyniki Halloween'owych Konkursów

Wybaczcie za to przesunięcie wyników, ale no wypadł mi ten wyjazd, a po nim nie było mnie w weekend praktycznie w domu więc no tak wyszło
Chciałbym tylko wszystkim podziękować za udział i tak chyba muszę z przykrością stwierdzić, że ostatni raz zrobiłem takie atrakcje podczas Halloween, ponieważ nie cieszyły się zbyt dużym zainteresowaniem. Może to wina tego, że jako jedyny blog wcześniej nie zapraszałem Was na te konkursy :p Nie mniej jednak jestem wdzięczny tym, którzy próbowali swoich sił!


Minikonkursy:

Minikonkurs 1: Sylwia5278
Minikonkurs 2: CherriesAndWine
Minikonkurs 3: Marta32222
Minikonkurs 4: RockaRolla_
Minikonkurs 5: poziomkowa001

***

PragiaTOUR:

Cóż tylko jedna osoba wysłała odpowiedź, więc nagroda w postaci 50sd za pierwsze miejsce leci do Jarus55.

***

Konkurs na stylizację:

Pierwsze miejsce i nagrodę w postaci 100sd wygrywa:

Drugie miejsce i nagrodę w postaci 50sd wygrywa:

Trzecie miejsce i nagrodę w postaci 25sd wygrywa:

No i 20sd za samo zgłoszenie (spóźnione, ale nie chciałem żeby jedna osoba została bez nagrody) wygrywa:


***

W skrócie...
Girlewelina zgłasza się po 100sd
Marta32222 zgłasza się po 55sd
Jarus55 zgłasza się po 50 sd
anulcia345 zgłasza się po 25sd
RockaRolla_ zgłasza się po 25sd
Sylwia5278 zgłasza się po 10sd
CherriesAndWine zgłasza się po 10sd
poziomkowa001 zgłasza się po 10sd


Wystawcie coś w Waszych bazaarach za wygrane kwoty + prowizję. Osoby bez statusu SS - napiszcie mi w księdze gości co mam Wam kupić z listy życzeń.  Do tego jeśli ktoś ma u mnie zamkniętą Księgę Gości to pewnie nie mamy siebie w znajomych (kiedy admini usunęli mi konto straciłem większość przyjaciół) więc możecie się zgłaszać nawet przez zaproszenia!

Gratuluję wszystkim wygranym!

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nagrodę!
    Myślałem, że będzie mnóstwo zgłoszeń, czekałem na bitwę Blondynek, a tu taka sytuacja, Szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi szkoda, bo jak przeczytałam to takie Wow ale fajne, a potem mi sie zapomniało o tym. Z znowu te szukanie ciała nie mogłam klatki piersiowej znaleźć, ale zasmialam sie jak zobaczył twatz doll Pawła rozczłonkowaną

      Usuń
  2. Według mnie za mało halloweenowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, a się bałem, że ktoś mógł mnie uprzedzić w PragiaTour XD

    Dziękuję i gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! szkoda, że tak mało zgłoszeń było

    OdpowiedzUsuń
  5. Graulujacje! Dziekuje za przyznana ni nagrode, zaproszenie z zyczeniem zostalo juz wyslane, czekam na odbior :D
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Bardzo podoba mi się praca Anulci, tak właśnie widzę tą blondi z horroru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca girleweliny zdecydowanie najlepsza! gratuluję wszystkim!! :)

    OdpowiedzUsuń