Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2018

Tygodniówka

Tak jak planowałem, post dodaję w środę! Za tydzień dodam go we wtorek więc chyba powoli wracam do celu xd
Nie wiem czy pisać cokolwiek o liście, bo na dwóch postach za bardzo się nie da porządnie zaktualizować listy, ale... Musiałem z listy usunąć poziomkowa001, ale dodałem hide and sick. Byłbym mega wdzięczny gdybyś mi napisał/a w komentarzu Twój nick żebym mógł poprawić Twoją pozycję na liście. No i witam na blogu! :p Lista jak zawsze... zresztą, chyba sami wiecie. Jak piszę te posty to czuję się jak porysowana płyta czasem haha
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 18 

Nagrody za miniony tydzień:
Cardigan - martusia-16
Bralet - CherriesAndWine
Płaszcz - WERRA.
Top - 3siostry
Okulary  - olao373
Prezent - SrebrnaMuza; Jarus55
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)
(PS. Nagrody wystawię od razu jak kupię sobie SS)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za cardigan :) zgłaszam się ponownie,interesuje mnie zielona marynarka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym kolczyki:)
    GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuję mnie prezent z listy życzeń:)
    marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje i gratuluje pozostałym

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej interesują kolczyki albo prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo i zgłaszam się jak zawsze :)

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń