Obserwatorzy

wtorek, 18 grudnia 2018

Tygodniówka

Yup, post miał się pojawić wczoraj, ale nie wiedziałem co dać do nagród na kolejny tydzień xd Listę jak zawsze zaktualizowałem i niestety musiałem usunąć ola4077 oraz jaka-gwiazdka z wiadomego powodu. Nie na tym się kończy, ponownie dodałem nową osobę - Lalka566! Gratuluję, dzięki za komentowanie bloga i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej :p Dużą szansę na dostanie się ma ElizabethFly.
Tak poza tym chciałem tylko przypomnieć, że strategiczne komentowanie jednego posta na tydzień żeby tylko dostać prezent/utrzymać się na liście jest zauważalne!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 16
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Body - Olunia400
Torebka - LuluTelulu
Top - martusia-16
Sukienka - RockaRolla_
Pasek - dobrapogoda
Prezent - VIDUN; Marta32222
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo:)
    Interesuję mnie kurtka;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzięki ;) w tym tygodniu najbardziej interesują mnie okularki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym czarną kurtkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za top :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    W tym tygodniu interesuje mnie top i prezent z wh

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym wybrany prezent :>

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się , interesuje mnie prezent;) emi155

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem jedynie interesuje mnie prezent z listy zyczen.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Mam spódnicę i top. Chciałabym okulary.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Chciałabym prezent z listy życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym top albo spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń