Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2018

Tygodniówka

W imieniu całej naszej redakcji chciałbym Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt! Spokojnego i radośnie spędzonego czasu z rodziną i najbliższymi. Cieszcie się swoim towarzystwem póki możecie ;)
***
Zamiast pisać tego posta oglądam o 4 w nocy Moto Madness na youtube'ie, kto ma lepiej. Listę jak zawsze zaktualizowałem zgodnie z aktywnością. Nikogo nie usunąłem, ani nie dopisałem więc to chyba tyle z mojej strony :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 23

Nagrody za miniony tydzień:
Top - WERRA.
Sukienka - 3siostry
Płaszcz - Girlewelina
Spódniczka - sylwia5278
Okulary - CherriesAndWine
Prezent - Emi155, Jarus55
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
(PS. chyba ostatni raz daję prezent, bo wszyscy chcą tylko prezenty um-)
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy:

  1. zgłaszam się :) interesuje mnie zielona torebka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo ❤️ W tym tygodniu interesuje mnie naszyjnik.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję!
    Interesuje mnie body, zielona torebka lub naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i gratuluję innym!

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała zielona torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt wszystkim :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie!
    Chciałabym zieloną torebkę lub naszyjnik :)
    emi155

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje, wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dla Was również wszystkiego najlepszego!
    Nic mnie nie interesuje w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Interesuje mnie prezent z wl ;)

    OdpowiedzUsuń