Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Tygodniówka

Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!
***
Nie będę Was męczył i napiszę posta w kilku słówach. Na liście jak zawsze pojawiła się aktualizacja, nikogo nie usunąłem! Dodałem natomiast ElizabethFly - gratuluję! Dziękuję za komentowanie i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 12
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Kopertówka - _Charmed_Girl_
Torebka - Marta32222
Naszyjnik - Aguuniek
Suknia - Anulcia345
Body - olao373
Prezent - SrebrnaMuza; MyMelisaWhite
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. bardzo, bardzo dziękuję! :*
    tym razem interesuję mnie spódnica :p

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! Również życzę całej załodze szczęśliwego Nowego Roku 2019! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego!
    Bardzo bardzo chciałbym to body.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć czarny top albo prezent z listy.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej chciałabym mieć czarny top albo prezent z listy.
    Mam już szary top.
    Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Interesuje mnie sukienka/kombinezon z lewej.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, ja hciałbym zrezygnować z nagród z racji tej, że na sd obecnieobecnie wcale nie wchodzę ;)
    Także oddam body w dobre ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przygarnę, jeśli Paweł się zgodzi :)

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo inspiracji na Nowy Rok i tyle samo wytrwałości w prowadzeniu bloga co do tej pory :))
    Zgłaszam się, najbardziej podoba mi się spódnica, ale prezentem tez nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zgłaszam się :)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, emi155
    Pierwsza rzecz u czarny top bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za suknie 😀
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się, mam srebrny top - aguuniek

    OdpowiedzUsuń