Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2019

Hiatus

 Hej! Z góry przepraszam, jeśli ten post będzie zdezorganizowany i niechlujnie napisany, ale ciężko mi tak z dnia na dzień napisać coś tak ważnego i dobrze ubrać w słowa wszystko, co chcę przekazać. Przejdę od razu do sedna, zawieszamy działalność bloga. Tak.
 Na początku chciałbym Was przeprosić, że na blogu od dłuższego czasu świeci pustkami i nie pojawiają się posty z działów, ale nie mamy czasu. Doszliśmy już do takiego momentu, że każdy z nas (redaktorów) zaczyna dorosłe życie. Każdy z nas jest zajęty studiami, pracą, szkołą, a nawet niektórzy dwiema szkołami. Po prostu brakuje nam czasu na aktywne prowadzenie bloga, więc myślimy, że to jest najrozsądniejsze wyjście.
 Oczywiście ja mógłbym desperacko próbować i utrzymywać bloga przy życiu za wszelką cenę, ale sam też chcę się skupić na studiach, poszukać pracy itd.. Redakcji zawsze mówiłem, aby bardziej skupiali się na szkole/pracy i żeby nigdy nie traktowali bloga jako priorytetu, bo nie chciałem nikomu robić z niego obowiązku. Niestety sam nie potrafiłem się do tej rady zastosować i nawet nie wiem, kiedy ta przyjemność zmieniła się w obowiązek. Do tego jestem bardzo wypalony - odkąd udało mi się odzyskać konto w wakacje. Straciłem cały zapał do gry, robienie stylizacji już nie była taką zabawą jak kiedyś, a prowadzenie bloga - tak jak wspominałem, przerodziło się obowiązek. Tak w skrócie, ja bardzo potrzebuję przerwy od stardolla, bloga i całej tej społeczności, a nie chcę zrzucać obowiązków związanych z blogiem na innych. Nie oszukujmy się, prowadzenie bloga to nie jest wcale taka prosta sprawa, jak niektórym może się wydawać. Do tego, kiedy ktoś utrudnia Ci to od dnia pierwszego.
 Nikomu z redakcji nie zakazałem dodawania stylizacji, ale postawiłem im jeden warunek - nie mogą dodawać stylizacji, tylko dlatego, że długo niczego nie dodali. Wolę, aby każdy na razie skupił się na sobie, a kiedy przyjdzie pora - wrócimy i wznowimy działanie bloga nowymi pomysłami oraz nowym zapałem. Mam nadzieję, że w tym samym składzie. Z pewnością nie jest to ostatni post, który tutaj zobaczycie :p
 Jestem wszystkim bardzo wdzięczny za wspólne tworzenie Pragiatorium i jestem niezwykle dumny, że udało nam się osiągnąć dzięki niemu tak wiele. Dziękuję za każde odwiedziny, wszystkie komentarze - te pozytywne i te negatywne, za odwiedzanie nas i za oddanie uwagi blogowi, bez której nie działałby przez ponad 3 lata.

Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak Cię rozumiem. ;) Ważne, żeby gra sprawiała przyjemność!
    Powodzenia na studiach i w szukaniu pracy, jestem dosłownie na tym samym etapie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że stara wiara się wykrusza. To fakt niezaprzeczalny wszyscy mają już nieco więcej lat i nieco inne priorytety w życiu. Wszyscy mamy mało czasu (ja mam na głowie maturę - ale nie opuszczam Stardolla - jestem coraz rzadziej ale jestem i będę zaglądała co jakiś czas - gram od 2011). Ogromne podziękowania należą się całej załodze bloga za tyle pracy i wytrwałości. Jak to niektórzy mówią coś się kończy a coś nowego zaczyna. Będę zaglądała, pozdro Aśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Sen zimowy każdemu się przyda. :) Powodzenia! stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo,wielka szkoda....no ale rozumiem doskonale,życie prywatne daje się we znaki,szkoła,praca itp....stardoll to taka odskocznia w której można się tam pobawić itp,ale jednak życie osobiste będzie na pierwszym miejscu,życzę powodzenia i mam nadzieję,że kiedyś wrócicie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh, wielka szkoda:( lubiłam ten blog bardzoo, mam nadzieję, że kiedyś wrócicie:( powodzenia wszystkim redaktorom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale rozumiem Cię w pełni. Chwilowo przeżywam to samo... Trzymam za Was wszystkich kciuki i mam nadzieję, że tak jak piszesz wrócicie z nową siłą i zapałem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do zobaczenia za jakiś czas. Buziaki, trzymajcie się cieplutko! <3
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa! Najgorsza wiadomość dzisiejszego dnia. Wiem, że przerwa jest konieczna, bo każdemu kiedyś w końcu zabraknie zapału, ale jest mi bardzo przykro, że już nie zobaczę Waszych stylizacji. Data posta zbiegła się w czasie z wydarzeniami w kraju...jestem ciekawa czy to też miało wpływ na decyzję. Życie pisze nam różne scenariusze i nie wiemy kiedy się skończy. Dlatego warto skupić się na sobie, swojej rodzinie, zainteresowaniach..bo to jest ważniejsze niż blog. Życzę Wam, aby wszystkie Wasze cele zostały zrealizowane. Będę czekać na Wasz powrót! Do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie szkoda, ale trzymam kciuki, żeby jeszcze kiedyś udało się znaleźć odrobinkę czasu na powrót, bo zaglądanie tutaj było dla mnie wielką przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń