Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2019

lovesick crackhead

Właśnie obejrzałem prawdopodobnie najgorszy horror jaki powstał. Koszmar, dosłownie koszmar. Charakteryzacja mordercy 100/100, natomiast fabuła, skrypt i praca kamery - no words. Mówię tu o Terrifier'ze. Wiem, że to całkiem stary film, ale chciałem go w końcu obejrzeć. Damn te współczesne horrory, no ma'am.
Golf - Original Future | Bluzka - Museum Mile | Spódniczka - It Girls | Naszyjnik - Pretty n' Love | Torebka - It Girls | Pasek - Mr. | Buty - Balenciaga

ah wspomnienia, bring back old kesha 2k19

21 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta stylizacja :) filmu tego nie znam,ale wpisałam sobie na filmweb by przeczytać co to takiego,oh please....klaun psychopata??nie znoszę klaunów,ja się ich boję xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest boska. Jest taka kolorowa, a za oknem biało.
    Ja nie oglądam horrorów bo zamiast być przestraszona i przejęta to czuję zażenowanie i znudzenie. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, kolorystycznie jest super, ale same ubrania mi nie odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna spódnica! Super się łączy z butami. Ale nie przekonuje mnie góra ;/
    Jeśli lubisz krwawe filmy i kino akcji, polecam Hardcore Henry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wszystko jest tutaj złe, kolory nie pasują, fason koszmarny. Jestem na Nie...
    Główny bohater tego filmu wygląda świetnie, może kiedyś tylko dla wyglądu zmusze się do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ona jest prześliczna ❤️
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się dół jak i góra, ale niekoniecznie razem. Zrobiłbym z tego dwie stylizacje. Samo połączenie spódnicy i butów jest bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię w tej stylizacji tylko spódnica+buty, reszta koszmar duże NIE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się w sumie podoba ta stylka.

    Myślałem, że zaczniesz pisać o najgorszym horrorze 2018 roku, jakim jest Inkarnacja: Diabeł XD Jak dla mnie Dziedzictwo: Hereditary i Suspiria były genialnymi horrorami 2018 roku c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, mimo że bluzka i spódnica są z innej bajki to z dodatkami stylizacja wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. Podoba mi się, jak patrząc po kolei na elementy stylizacji, odnajduję odniesienia jednych do drugich. Kolorystyka jest również bezbłędna.

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja nie wpisuje się jakoś mocno w moje gusta, ale nie jest zła. Fajnie kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się spódnica z butami, ale jak przyglądam się dłużej tej stylizacji to się gubię xD Ciężkie dodatki, paski, kolor torby też mi tutaj nie odpowiada. Gdyby tylko wymienić dodatki, to myślę, że połączenie kwiatów z paskami byłoby całkiem najs.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tak dłużej przyglądam się tej stylizacji, to stwierdzam, że nawet mi się podoba. Całość psuje tak naprawdę torebka. Gdyby wymienić ją na inną byłoby dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty + spodnica wygladaja bardzo fajnie, reszta mi sie nie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj nie, to chyba Twoja najgorsza stylizacja :( Góra i dół stylizacji się nie zgrywa. I makijaż też słabo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu ale jakoś mi się nie podoba połączenie topu i spódnicy. Dodatki za to na plus

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się mega podoba tutaj dobór kolorków:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo kolorów ale połączenie udane, to trudna stylizacja - sama bym nie zestawiła tylu kolorów i wzorów - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń