Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2019

Enjoy Your Life

6 komentarzy:

  1. W pierwszej stylizacji jest wszystkiego za dużo :S Napewno wyrzuciłabym białą koszulę i pasek. Wymieniłabym także buty na jakieś sportowe?
    Druga stylka mi się bardzo podoba, fajny jest ta bluzka, jaki to sklep?
    3 jak dla mnie wyszła najlepiej! Mega podoba mi się połączenie spodni z tą kurtką.
    Ostatnia średnio mi się podoba. Nie lubię tych butów i spódnicy. Top z stanikiem to udane połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka w kwiatki jest ze sklepu Royalty

      martusia-16

      Usuń
  2. podoba mi się tylko 3 stylizacja,w pozostałych są jakieś elementy które mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też najbardziej podoba się trzecia stylizacja i jeszcze czwarta, w pozostałych czegoś jest za dużo, wzorów albo elementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi akurat najbardziej podoba się druga :D Chociaż pierwsza też jest całkiem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze kurcze! Tak patrzę i nie mogę się zdecydować, która najbardziej mi się podoba :s

    OdpowiedzUsuń