Obserwatorzy

poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Who that? The bitch is back.


Troszkę mnie tu nie było. Nas wszystkich troszkę tu nie było. Osobiście przez kwarantannę nabrałem ochoty na mini powrót do Stardolla.
Co prawda, to już nigdy nie będzie to samo co kiedyś, ale miło sobie trochę tam posiedzieć i coś potworzyć.
Niewykluczone, że będę tu wstawiać przez najbliższy czas jakieś stylizacje.

A wy jak się macie podczas kwarantanny? Jak spędzacie święta?

Okulary - Prada | Body - Antidote | Bluzka - Subcouture | Pasek - Fallen Angel | Pantashoes - It Girls | Torebka - Subcouture

3 komentarze:

  1. Swieta tak obchodze, ze prawie wcale xd siedze ciagle w nauce po uszy... zreszta cala moja kwarantanna tak wyglada. Stylizacja podoba mi sie, jest bardzo staranna, chociaz to nie moj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, ja też powróciłam na stardoll głównie przez kwarantannę i masę wolnego czasu. Święta w tym roku są inne, kompletnie ich nie czuję, ponieważ nie ma tej rodzinnej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam powrót na Stardoll i miłości do zielonego (chyba wiosna odbija). Bardzo podoba mi się estetyka! Ja jestem bezświętna... tzn. dla rodziców się bardziej poświęcam,a tak to staram się połączyć naukę, mój brak chęci i motywacji z ciągotą do Wattpada albo seriali!

    OdpowiedzUsuń