Obserwatorzy

piątek, 31 lipca 2015

Loteria #1

Jako, że trzeba jakoś rozkręcić tego bloga stwierdziłem, że warto by zorganizować loterię. Mam nadzieję, że coś Wam wpadnie w oko :)

WARUNKI:
- Publicznie obserwować Queens-Of-Fashion
- Publicznie obserwować PRAGIATORIUM
- Podać w komentarzu nick
*Wyniki loterii zostaną podane 10 sierpnia*

*kliknij aby powiększyć obrazek*

+Mam dla Was jedną niespodziankę. Jeśli ilość obserwatorów przekroczy magiczną liczbę (150 obserwatorów) w ciągu okresu trwania tej loterii, dodam kilka bardzo fajnych rzeczy, z których kilka osób może się bardzo ucieszyć ;)

10 komentarzy:

  1. Szalony ! obserwuje *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. 38 lub 63 :)
    Oczywiście obserwuję, gratuluję CG :)
    lot_of_money_

    OdpowiedzUsuń
  3. O, wreszcie jakiś nowy blog z potencjałem. :v
    Zgłosiłam się na qof, powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się i podzielam zdanie osoby powyżej ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział i of course obserwuję! :D
    HannahCool1232

    OdpowiedzUsuń
  6. zgł . się obserwuję twój blog i Queens of fashion

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zg się
    Obserwuje 2 blogi
    Nic nie mam
    Najbardziej chciałabym SD, bo ich nie mam, a są mi potrzebne. Jeśli nie to chciałabym najbardziej 4, a potem 45 :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń