Obserwatorzy

piątek, 31 lipca 2015

Początek

Witam Was na moim pierwszym blogu :') Założyłem go z myślą publikowania tutaj wszystkich moich outfitów które kiedykolwiek zapisałem w folderach. Trochę ich się tam nazbierało,  na chwilę obecną jest ich 326, a chciałbym się ich pozbyć i w końcu dowiedzieć się co ludzie o nich sądzą. Nie miałem okazji, aby gdzieś je publikować więc tak powstał blog. Mam pewność, że żadna z nich nie zniknie z tego bloga, czy nie zostanie  razem z nim usunięta.
Pierwsze outfity będą... no jakby to powiedzieć... straszne, bo jednak były moimi "pierwszymi", ale z czasem będą coraz lepsze - mam nadzieję. Przez pierwszy miesiąc będę publikował jakoś 3-4 stylki dziennie, tak aby w końcu nadrobić i móc publikować stylizacje na bieżąco. W sumie nie wiem o czym mógłbym jeszcze napisać, więc to chyba na tyle.  Mam nadzieję, że moje outfity Wam się spodobają i gorąco zapraszam do komentowania.
Let's begin this crazy ride 
P.S. Jak chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie - pytajcie w komentarzach 

7 komentarzy: