Obserwatorzy

czwartek, 24 marca 2016

National Anthem

27 komentarzy:

  1. Ta spódnica nie podoba mi się, gdyby była zastąpiona czymś innym, stylizacja byłaby o wiele lepsza :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest całkiem ok ale nie przepadam za tą spódnicą

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem to średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda ta spódnica, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być, ale nie porywa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest świetna, całość mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja, jednak troszkę za ciemna jak na porę roku :P ale jednak najbardziej podobają mi się włosy *.*
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  9. U połączenie torby i butów zaskakująco dobrze wygląda :o Mega mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie spódnicy z tą bluzką! ogólnie stylizacja calkiem fajna, choć nie do końca w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ok, ale nie ma szału

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem niezła :D Ubolewam nad jakością tej spódnicy. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam zastrzeżeń, ale mogło być lepiej. c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tej spódnicy, średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. też podoba mi się ta spódnica, jednak reszta ok

    OdpowiedzUsuń
  16. dół to geniusz... co do góry polemizowałabym, ale całość jest bardzo oryginalna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny plecak, po za tym nie przepadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak strasznie spodobała mi się ta spódnica ale nie kupowałam jej bo bałabym się że nie miałabym z czym wystylizować. I chyba tak zostawię ale Tobie wyszło to świetnie. Zgadzam się z CzarnaGotka, górę można by dopracować :)

    Miss_Margrise

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykonanie spódnicy jest okropne, więc dupy nie urywa. :/
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń