Obserwatorzy

środa, 23 marca 2016

Roses

27 komentarzy:

  1. Cudowna! <3 taka artystyczna! wow
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNA! I ta torebka cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wygląda. Ciekawa kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Caly look jest fantastyczny. Bardzo spodobala mi sie kolorystyka

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ! Jesteś mistrzem gustownego wkomponowywania tatuaży w stylizacje ! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka festiwalowa. Póki co najlepsza stylka z tą sukienką... WŁOSY! <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska :D tylko ta przerwa pod pachą...

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się wykorzystanie sukienki, ogólnie całość bardzo fajna. włosy faktycznie wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, artystyczna stylizacja! :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizaacja, bardzo mi się podoba, no i cudownie w tych włosach wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega :D Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna! Taka lekka, trochę kojarzy mi się z klimatami Coachelli.

    Miss_Margrise

    OdpowiedzUsuń