Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2016

Old Money

nope, to nie mój dzień

27 komentarzy:

  1. Nie jest źle, ale wymieniłabym buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że buty i torebka powinny być w delikatniejszych kolorach, bo główna część ubioru jest właśnie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda połączenie sukienek, włosy też idealnie dopełniają całość. Podoba mi się. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy mi przeszkadzają, ale stylizacja jest okej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest calkiem niezle bez urazy ale lokropnir wygladasz q tych wlosach bo roz i ciemna karnacja dla mnie don't !

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. wow. super są te złote dodatki!
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba i nic bym nie zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a dobór dodatków perfekcyjny :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik super tu wygląda, ładnie jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być dość prosta, ale jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie mam pomysłu na wykorzystanie tej sukienki. Twoja stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniłabym torbę i buty na taki pod kolor sukienki :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna, bardzo mi się podoba ten look i wygląd doll :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niby torebka pasuje do perełek na naszyjniku, ale jednak mi tutaj nie gra. natomiast połączenie sukienek trafne

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne wykorzystanie tego naszyjnika :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby fajna stylizacja, ale nie przekonuje mnie tak sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Góra wygląda fajnie. Zmieniłabym torebkę i buty na inne, może na złote z beżem :)

    OdpowiedzUsuń