Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2016

You'll be leaving in the ambulance

Stylka 1000% adekwatna do pogody lmao. Chciałem się Was przy okazji zapytać czy chcielibyście zobaczyć jakieś nowe działy na blogu, bo zauważyłem, że strasznie sucho się tu robi. Z góry ostrzegam, że odpadają te"typowe" działy, których wszędzie pełno (hot or not, metamorfozy, makijaże itd). Ogólnie czy czegoś brakuje na blogu, czy coś Wam przeszkadza? Pytam się, bo czas go trochę odświeżyć, a Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna, nie robiłem tego bloga dla siebie :v Czekam na rozprawki w komentarzach haha
Sweter/Sukienka - Callie's Picks | Spodnie - Nelly.com | Okulary - Nelly.com | Szal - Bonjour Bizou | Rękawiczki - Fallen Angel | Torebka - It Girls | Buty - The JetSet

23 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba.
    A co do działów, to uważam, że wprowadzenie czegoś nowego, czego nie ma na każdym blogu jest dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja tak średnio wpadła mi w oko, ale jest oki.
    Co do działów - Nie mam nic przeciwko, aby wprowadzić coś innego na bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja podoba mi się a nowy dział by się przydał poza tym to blog jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylka !
    Nowe działy są super pomysłem. Chciałabym zobaczyć "coś' nowego, naprawdę nowego. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takiego bloga jakim jest, czyli "luźny" (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Uważam, że ten dział z prezentami dla SS jest fajny i wystarczający. :)
    Stylka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi sie ze juz widziałam gdzieś stylizacje ale to moje chyba obłudy xd ogólnie fajna i ciekawa kolorystyka jest w porządku

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się.

    A co to u ciebie tak zimno? Ja w krótkim rękawku dziś latałam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a co do działu to może coś o tym jakie ubrania z czym się powinno łączyć? Np. czego nigdy nie łączyć ze sobą bo nigdy nie będzie dobrze wyglądało, albo innym razem co z czym należy. Nie mam jakiejś nazwy dla tego działu, mam tylko nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodziło. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Co do działu to nie mam na żaden pomysłu, ale coś nowego zawsze fajnie poczytać, więc jestem na tak. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, ja bym jedynie dodała jakiś drobny złoty łańcuszek może? Ale b. mi się podoba
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  11. niczego mi nie brakuje tutaj :)
    stylka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, chociaż rękawiczki chyba są zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylka, wprowadzenie jakiegoś nowego działu byłoby rewelacyjnym pomysłem. Przydałoby się coś czego nigdzie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie byłoby zobaczyć coś nowego, stylka fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylka bardzo fajna :) myślę, że miło by było zobaczyć jakiś nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm, może jakis dział z udzialem czytelników? :D ogólnie to fajnie by było zobaczyc cokolwiek nowego, więc jestem na tak
    stylizacja ekstra

    OdpowiedzUsuń
  17. własnie Beata dobrze mówi, coś w co mogą się zaangażować czytelnicy. nie mówię tu o jakiś konkursach, bardziej może o lookbookach stworzonych przez obserwatorów. może też ktoś by dorzucał swoje stylizacje do działu weekly, idk :D
    podoba mi się. chociaż do perfekcji dałbym jakiś kolor na usta

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja :D Nowe działy chętnie zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest poprawna :)
    Ja uważam, że ten blog jest cudowny, wyróżnia się na tle innych właśnie tą prostotą - po prostu są tu stylizacje. Stworzyliście ogromny i piękny lookbook
    . Uważam, że szkoda to przerwać, bo wydaje mi się że większość czytelników właśnie ze względu na to, że jest to tak przejrzyście i systematycznie prowadzone do Was wraca i zostaje na dłużej. Myślę również, że przez ten oryginalny sposób blogowania, każdy kto tutaj trafi od razu przyswaja komunikat: " O, to Pragiatorium! Ten blog na którym dostaje codzienna porcje inspiracji".
    Takie jest moje zdanie i rozumiem, że mogą być osoby, które się z tym nie zgodzą.
    Pamiętaj też, że to jest Wasz blog i tak naprawdę możecie robić na nim co Wam się tylko podoba, bo markę macie w mojej opinii wyrobiona, więc czytelnicy zawsze będą :)
    Mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam :*
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylka, podoba mi się wykorzystanie szalika i połączenie go z sukienką
    ja bardzo ciepło przyjęłabym coś takiego jak guest writer, aczkolwiek obecna forma bloga i tak bardzo mi odpowiada!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja. Bardzo proste kolory a jednak wygląda obłędnie i z pewnością wpisuje się w obecną pogodę.
    Co do pytania.. Uważam że wprowadzenie jakiegoś oryginalnego działu z pewnością by nie zaszkodziło. Ale ciężko by wymyślić taki dział którym nie może się poszczycić żaden inny blog. Ale jeżeli na coś wpadniesz to z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń