Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2016

Tygodniówka

Na początku chciałbym w imieniu całej załogi bloga życzyć Wam miło spędzonych Świąt Wielkanocnych :-)
W tym tygodniu na listę trafiają dwie nowe osoby: Karolinaaa2222 oraz Miss_Margrise. Mimo, że zaczęły komentować dopiero pod koniec tygodnia wierzę, że od przyszłego tygodnia będą komentować regularnie ;) Zagrożona jest jedna osoba, a zagrożenia z poprzednich tygodni się zredukowały, bo byliście w tym tygodniu bardzo aktywni :-) Nie mniej jednak proszę o pilnowanie swojej pozycji xd Niestety MoveYourBody7 oraz kasiunka08 muszę usunąć, od dłuższego czasu komentują bardzo sporadycznie o ile 1 komentarz tygodniowo to "sporadyczne komentowanie"

Nagrody za miniony tydzień:
Opaska - Sweet0Monisia
Buty - olao373
Torba - CzarnaGotka
Zielona sukienka - kotek717
Granatowa sukienka - Karoliss12

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

18 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie. Fajnie, że doszedł ktoś nowy, lista w końcu się powiększa. Z podanych wyżej zdjęć kombinezon fajnie się prezentuje. Zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, chciałabym sukienkę lub kombinezon :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D
    Najbardziej chciałbym kombinezon :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, najbardziej interesuje mnie kombinezon. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie i gratuluję reszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i zgłaszam się :)
    najbardziej mi zależy na tych trzech rzeczach u góry ;)
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jaiego sklepu pochodzi ta sukienka ?

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nagrodę :* zgłaszam się też w tym tygodniu: interesują mnie sukienka i kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym sukienkę
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki bardzo, jak już udało mi się złapać trochę neta to to wykorzystam! gratulacje, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również życzę wszystkiego dobrego z okazji świąt :)
    Zgłaszam się interesuje mnie tylko kombinezon.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem z siebie dumna, bo komentowałam w miarę regularnie :D Ale to wszystko dla was, wiem ile pracy wkładacie w bloga, doceniam to! Pragiatorium przypomina mi trochę stary caramel, uwielbiałam odwiedzać tego bloga i komentować posty- teraz zastępuje mi go właśnie pragiatorium.

    nie zgłaszam się jak coś

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, widzę że większość osób wykazuje zainteresowanie kombinezonem więc ja zaszaleję i poczekam na buty z dwójki :D

    Miss_Margrise (nie będę już podpisywała się nickiem :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że jest jakaś lista ;)
    Komentuję, gdyż podoba mi się styl prowadzenia bloga i inspirują mnie prezentowane stylizacje.
    Pozdrawiam całą załogę bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! :)
    Interesowałby mnie miętowy kostium.

    OdpowiedzUsuń