Obserwatorzy

piątek, 25 marca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

W zeszłym tygodniu post się nie pojawił, admini uraczyli nas domkiem dla ptaków. Cóż taki jest urok tego działu no nie? :v W tym tygodniu dostaliśmy szansę na odebranie *wzdycha* siwo-srebrnej sukienki, którą osoby bez statusu SS mogą zakupić w sklepie Milionare Mansion. Razem z Bartkiem uznaliśmy, że nie należy do ubrań łatwych do wystylizowania.

Nasze propozycje wykorzystania sukni:
Nie zamierzam Was oszukiwać, prawie się popłakałem robiąc tę stylkę. Wykorzystałem sukienkę jako spódnicę, dodałem różowe i srebrne dodatki, a górę zakryłem białym topem i moimi umiejętnościami w Paintcie
Bartek również zamaskował górę czarnym golfem oraz motocyklówką z niebieskimi i pudrowo różowymi wstawkami. Dodał srebrne i czarne dodatki, które dopełniają całość.
Oboje wykorzystaliśmy prezent jako spódnicę :v

Ankieta:


Wyniki:

Wynik poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Chyba bardziej podoba mi się 1 stylizacja :) chociaż buty są okropne - zmieniłabym je chyba na różowe sandałki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest okropna i to chyba dlatego stylizacje średnio mi się podobają. Nie zagłosuję na nikogo, żeby było sprawiedliwie, bo ta sukienka to jakiś koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  3. No my tworząc zwykłe stylizacje nie możemy bawić się w paintcie.. więc troszkę nie fair..
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bomba :) Choć zgadzam się z komentarzem wyżej

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie pierwsza. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo przeróbki w Paintcie głosuję na pierwszą stylke. Bardziej trafia w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się, bardzo trudne ubranie do stylizacji. Mój dzisiejszy głos leci do Uplooad. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na drugą stylizację, ponieważ połączenie bluzki i torebki w tej pierwszej widziałam już tyle razy, że bolą mnie od niego oczy :l

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nie jest najlepsza, dlatego wielkie brawa dla Was za fajne stylki. Ostatecznie bardziej podoba mi się propozycje Uplooad'a.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest faktycznie trudna. Tym razem bardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej mi się podoba 1 stylizacja, ale i tak sukienka ma tandetny kształt

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi jakoś niezbyt spodobały się stylizacje, ale zagłosowałem na 1 stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię tę sukienkę
    Mój głos leci do Bartka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja bardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie stylizacje są okej, aczkolwiek pierwsza nieco bardziej przypadła mi do gustu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylizacja jest na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny uczuć kiedy dostajesz już coś co posiadasz ;-; Obie stylizacje są świetne. Pierwsza wygląda dobrze po przeróbce, a druga wygląda dobrze w oryginale. Też się zastanawiałam kiedy ja kupowałam domek dla ptaków :D

      Miss_Margrise

      Usuń
  19. Paweł świetna stylka! Szkoda, że nie da się takiego efektu uzyskać bez painta ano innych programów graficznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosuję na pierwszą :D Chociaż druga też jest fajna. Mieliście trudne zadnie, ale daliście radę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest genialna, szczególnie ta transparentność... mój głos leci na pierwszą stylkę, ta druga trochę przekombinowana moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  22. trudno zdecydować, obie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie wyszły super, nie pomyślałam że mieliście problem z wykorzystaniem tego prezentu :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  24. obie są ciekawe, Paweł bardzo oryginalne wykorzystanie sukienki jako spódnicy. ale głos chyba na Bartka jednak, ta stylizacja jako ogół bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza stylizacja bardziej trafiła w mój gust. :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  26. Głos na pierwszą, chociaż żadna jakoś do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń