Obserwatorzy

piątek, 22 kwietnia 2016

Needed You

16 komentarzy:

  1. Fantastyczna stylizacja, świetne dobranie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam tym razem wątpliwości. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi średnio, troche taki misz masz :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieje się tutaj bardzo dużo, pełno faktur i wzorów a jednak... wszystko tak ze sobą pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, mam mieszane uczucia co do tej stylki. Chyba mi te spodnie tutaj nie pasują. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba lepiej prezentowałaby się tutaj kurtka z mniejszą liczbą kolorów i wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka jest świetna sama w sobie, więc zrezygnowałabym z tego koronkowego topu na rzecz białego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypadła mi do gustu, ale zła też nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi sie. Nie lubie takiej kolorystyki

    gabrysiaslyaz

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi tu nie gra, ale nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń