Obserwatorzy

sobota, 23 kwietnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Tym razem zmierzymy się z prezentem, który przeznaczony jest do salonu piękności. Naszyjnik nie należy do brzydkich, więc stylki robiło nam się przyjemnie. Możecie go odebrać na stronie z giftami lub kupić w sklepie Epiphany za 14/15sd.

Nasze propozycje:
Ja pod naszyjnik podłożyłem kolię YSL, do tego dobrałem pasującą (w miarę) kopertówkę i uzupełniłem stylizację prostą, masywną bazą, aby nie odciągała wzroku od dodatków.
Natomiast Bartek zrobił typowo letnią stylizację, biała baza w postaci sportowego topu z transparentmymi wstawkami i asymetryczną spódnicą. Pod naszyjnik od adminów podłożył naszyjnik z czarnymi kamieniami do nich dobrał subtelne srebrne kolczyki i srebrną portmonetkę

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

18 komentarzy:

  1. Obie stylizacje mi się bardzo podobają, jeszcze nie wiem na kogo zagłosuje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest fajny, ale ja nie używam biżuterii z salonu, także mi się raczej nie przyda.
    Stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój głos wędruje do Pawła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój głos leci na Uplooad za pomysłowość :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza zdecydowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są genialne i serio trudno mi wybrać którąkolwiek :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylki są świetne, ale tym razem głosuję na
    FunOpler :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu mam dylemat, jak przy każdym gifcie XD
    Zobaczymy kogo wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie ładne, ale chyba pierwsza ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów jestem postawiona w sytuacji gdzie nie wiem na kogo oddać głos. Obie stylizacje są świetnie, każda w swoim własnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie średnio mi się podobają. Ale zagłosowałam na pierwszą stylizację, bo wydaje mi się, że ten naszyjnik lepiej pasuje. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. jejusiu, trudny wybór w tym tygodniu... głos na Bartka, za spódnicę i top, które bardzo lubię. chociaż babciowatość u Pawła też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba looki choć zupełnie inne, są świetne. Trudny wybór. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba dziś nie zagłosuję, bo im dłużej na nie patrzę, to trudniej wybrać, obie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie sa udane ale chyba zaglosuje na bartka

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁMnie też podobają się obie stylizacje, ale zagłosuję chyba na pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem bardzo trudny wybór, obydwie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń