Obserwatorzy

sobota, 9 kwietnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Z góry chciałbym przeprosić za opóźnienie, ale znowu jestem chory i po szkole od razu poszedłem spać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Za chwilkę zabiorę się za Tygodniówkę i idę dalej spać xd Jeśli czegoś nie skomentowaliście to nadróbcie.
Przechodząc do właściwej treści posta, we wtorek admini dodali nową darmówkę, tym razem -sukienkę. Jest jak tysiące innych czarnych sukienek na stardoll, ale to wiązanie trochę ją wyróżnia. Osoby bez statusu SS mogą ją zakupić za 17/15sd w sklepie Fallen Angel, aczkolwiek taka cena za zwykłą czarną sukienkę nie jest kusząca.

Outfity:
Moja stylka to kompletne fiasko. Użyłem sukienki jako topu, dół zakryłem tiulowaną (?) spódniczką maxi i dobrałem pomarańczowo-czarno-białe dodatki.
Stylka Bartka jest utrzymana głównie w czerni, wzbogaconej srebrnymi dodatkami. Pod sukienkę włożył transparentne bolero z siatkowymi wstawkami, które świetnie spełniają rolę rękawów sukienki.

Ankieta:

Wyniki:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Sukienka mi się nawet podoba. Stylizacje obie są okej, ale zagłosowałam na drugą. Bardziej odpowiada mi dobór dodatków. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos na stylkę 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddaje głos na drugą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na drugą stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest przegenialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja Uplooad!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylki są świetne! Ciężko wybrać lepszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba jednak bardziej podoba się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 stylizacja jest piękna! /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się zdecydować na najlepszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest nawet OK, stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. trudny wybór, ale ogromny plus za wykorzystanie spódnicy, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje są genialne! Pierwsza wygląda świetnie. Pasek i torebka same w sobie nie zachwycają ale w połączeniu kolorystycznym w tej stylizacji prezentują się świetnie.
    W drugiej stylizacji strasznie spodobało mi się połączenie sukienki z bolerkiem, wygląda to świetnie!
    Muszę się głęboko zastanowić na kogo oddam głos :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka sama w sobie mi się nie podoba. Głos na Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Glos idzie na bartka poniewaz w 1 -ej stylizacji nie pasuje mi ta pomaranczowa spodnica. Dobor dodatkow tez nie zachwca :/ w 2 jeszcze cos pasuje

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na drugą stylizację, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie są ciekawe, dlatego wstrzymałam sie od głosowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram 1 (ta spódnica jest pilsowana) :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  19. No i znowu ten sam dylemat..
    Obie stylki mają w sobie coś niepowtarzalnego.
    Jeszcze nie wiem na kogo oddam głos.

    OdpowiedzUsuń