Obserwatorzy

sobota, 9 kwietnia 2016

Tygodniówka

W tym tygodniu niewiele się na liście zmienia. Kilka osób ofc. opuściło się w komentowaniu, dlatego proszę o sprawdzenie swojej pozycji na liście. Nikt nowy nie dochodzi i nikt nie odchodzi - co mnie w sumie cieszy xd

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - ForY0u
T-shirt - Maja9258
Sukienka - ZuZia_ZaPi
Torba - James69.
Kapelusz - Aglayaa

 Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za sukienkę. W tym tygodniu interesuje mnie tylko plakietka vip. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, w sumie to przydała by mi się tylko plakietka z okularami

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie worek z kotkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ;33 Interesuje mnie plakietka vip :)/maja9258

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, interesuje mnie worek i bluzka :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranym w tym tygodniu powalcze o plakietke jak wiekszosc osob :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zgłaszam się interesuje mnie plakietka lub torebka / worek z kotem :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  10. zg się, podoba mi się bluzka ;>
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, poproszę o buty :)

    OdpowiedzUsuń