Obserwatorzy

piątek, 1 kwietnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Tym razem zmierzymy się z naszym zdaniem całkiem fajnymi spodniami. Wiem, że wszyscy narzekają na te koronkowe wstawki, które no nie ma co ukrywać, są średnim pomysłem, ale! Po to jest ten dział, abyście wiedzieli jak móc wystylizować darmówki od adminów i odciągnąć uwagę od tych wstrętnych koronkowych dziur. Spodnie oryginalnie znajdują się w sklepie Nelly.com i możecie je zakupić za 18/16sd.

Stylki:
Do spodni starałem dopasować się pasującą torbę i bluzkę. Dodałem ciężką skórzaną kurtkę narzuconą na doll i jasne dodatki w postaci szpilek i łańcuszka :v
Stylizacja Bartka również jest w większości ciemna, ale bardziej streetowa. Skórzana kurtka, siwy cardigan narzucony na biodra i szara bluzka z głębokim dekoltem idealnie uwydatniają obecność spodni w outficie. Do tego czarno srebrne buty i okulary dopełniają całość :-)

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

25 komentarzy:

  1. Wow, obaj świetnie sobie poradziliście.
    Jeszcze nie wiem na kogo oddam głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylce podoba mi się połączenie spodni i tej koronkowej bluzki, natomiast przez tą torebkę panuje za duży chaos. Drugi outfit jest okej, ale czegoś mi w nim brakuje. Ciężki wybór, nie wiem na kogo głosować. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ciężki wybór, ale tym razem stylizacja Bartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie w sumie są całkiem okej, ale stylizacja Bartka jak dla mnie wygrywa w tym starciu. Po prostu jest bardziej spójna moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje sa genialne i trudno jest wybrac kto wykonal leosza. Myske ze chyba Bartek ;)
    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba outfity mi się podobają i nie wiem na kogo zagłosować

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza mi się bardziej podoba, gdyby zmienić buty byłaby idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się te spodnie nie podobają, ale stylizacja są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są okej, ale głosuję na Bartka.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężka decyzja, jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są bardzoo tandetne, a w Waszych stylkach wyglądają bardzo dobrze. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca uplooad jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany... Obie stylki są świetne i nie mam bladego pojęcia na kogo zagłosować :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja jest świetna! / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  15. mój głos dzisiaj leci do Bartka za taki świadomy kicz, ale też nie lubię sposobu w jaki zakłada się Pawłową kurtkę z yh oraz chaosu jaki wprowadza do stylki ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie są cudowne, ciężko się zdecydować :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  17. Te jeansy byłby super gdyby nie te wstawki. Ogólnie średnio mi się one podobają. Stylizacje są na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje są świetne. Spodnie mi kompletnie nie podpasowały, ale wy sobie z nimi poradziliście. Bardziej podoba mi się druga stylizacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  19. Głos na drugą. Pierwsza też bardzo fajna, ale zupełnie nie pasuje mi torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny raz nie wiem, na kogo zagłosować. Obie stylizacje są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są tak ładne, że musiałam zagłosować na tą i na tą XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwie są świetne. Kolejny raz nie wiem, na kogo oddać głos. :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie ciężki wybór. Pierwszy stylka wygląda unikalnie i ma swój własny wydźwięk. Druga wygląda dosyć klasycznie jednak świetnie się prezentuje. Nie wiem na kogo oddać głos. Zostawię to w tajemnicy :D

    OdpowiedzUsuń