Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2016

Tygodniówka

Nawet nie wiecie ile razy pisałem tego posta. Mam jakieś problemy z netem i nie wiem co się dzieje, dzwoniłem wczoraj do dostawcy i konsultantka mi powiedziała, że mają jakieś problemy :v
Wow posta miałem dodać już wczoraj, ale cały czas mi się internet rozłączał :')
W tym tygodniu, nikt nie zostaje usunięty z listy (Chryste, w końcu)! Aktywność była widoczna u wszystkich, z tego co pamiętam to chyba u trzech spadła, więc nie ma tragedii. Nową osobą jest maja9258. Witam na liście, od przyszłego tygodnia będziesz brana pod uwagę podczas losowania :-)

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - MajkaStar1999
Buty na platformie - Miss_Margrise
Kombinezon - DancerMarika
Pasek - CudneOczka
Buty na obcasie - Karolinnaaa2222

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

20 komentarzy:

  1. Podoba mi sie torebka i sukienka

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej,ciesze się,że trafiłam na listę :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wydaje się być praktyczna zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też spodobała się sukienka. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również podoba się tylko sukienka ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnę sukienkę PPQ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, podoba mi się kapelusz i biała sukienka :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, interesuje mnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podoba bluzka i kapelut :v

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Jedynie sukienka mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Zgłaszam się, karoliss12. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, interesuje mnie tylko sukienka :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, podobnie jak innych interesuje mnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję <3 I znowu się zgłaszam :D Widzę ilu chętnych na sukienkę.. Hmm.. Jakbym miała szansę na sukienkę to bardzo proszę, jeżeli nie to przygarnę kapelusz :) Ma dosyć szerokie rondo więc nie będzie przeszkadzał moim stardollowym kłakom :D

    OdpowiedzUsuń