Obserwatorzy

sobota, 30 kwietnia 2016

Tygodniówka

Jestem dość zadowolony z tego tygodnia pod względem poprzedniego, na listę trafiła nowa osoba - MajkaStar1999. Z listy nikogo nie usuwam, bo nikt aż tak się nie opuścił, jednak kilka osób jest podkreślonych. Dwie osoby mają szansę aby dostać się na listę - dobrapogoda i ManiakPupili Ponadto aż 15 osoób skomentowało każdego posta, z czego jestem niezmiernie dumny oraz wdzięczny i na pewno Wam się zrewanżuję za to! ;)

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka 1 - SrebrnaMuza
Buty - Queen_Of_China
Sukienka 2 - ZuZia_ZaPi
Bluzka - Maja9258
Szorty - kotek717

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że w tym tygodniu nikt nie jest usuwany z listy ;3 Wielkie dzięki za sukienkę. W następnym tygodniu interesuje mnie tylko sukienka. Mam bluzkę po prawej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie bluzka i sukienka :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, w następnym tyg. interesują mnie buty :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zgłaszam się, chciałabym bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za buty. Podoba mi się wszystko u góry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zglaszalam się w tamtym tygodniu do loterii, mam te szorty. W tym tygodniu również się NIE zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zgłaszam się.
    Poproszę o buty lub koszulkę z guziczkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, interesuje mnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym! Jak widzę stylizacje na blogu jak zawsze na najwyższym poziomie! Po maturach wrócę na stardoll, bo będę miała czas i na 100 procent wrócę na Wasz blog - jest co komentować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :D Mam nadzieję, że matury poszły świetnie! :p

      Usuń
  10. Cieszy to że coraz więcej osób stale komentuje, ale ja i tak nadal muszę poważnie zabrać się za komentowanie xd

    OdpowiedzUsuń