Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2016

Weeekly Superstar Gift Challenge

Jak co tydzień, admini we wtorek zaktualizowali stronkę z prezentami tym razem wręczając nam sukienkę z PPQ Cream Label, którą również można nabyć w starplazie za 20/22sd. Uważam, że nie jest z tych pięknych czy tych okropnych, jest strasznie neutralna, a krój jest tak często używany w stardollowych sukienkach, że to już się robi dobijające :v

Stylki:
Powiem, że nie chciałem dodać do sukienki samych czarnych dodatków i ubrań, bo miałem ochotę na coś ciekawszego, ale wyszło jak wyszło :'-) Wykorzystałem ją jako spódnicę, górę zakryłem topami z Underneath Stardoll oraz transparentną koszulą od Versus i dodałem kolorystycznie pasującą resztę.
Stylizacja Bartka to dowód na to jak bardzo się myliłem podejmując decyzję o dodaniu kilku kolorów. Sukienkę rozbudował czarnym golfem z rękawami 3/4, dodał czarną katanę narzuconą na ramie i uzupełnił całość czarno-srebrnymi dodatkami.

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

17 komentarzy:

  1. Wersja Bartka tym razem podoba mi się bardziej. Świetnie wyeksponował sukienkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei wybrałam pierwszą stylizację, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oddaję głos na drugą stylizację. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem na kogo zagłodować. Obie stylki są.ładne ;)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent taki średni, wiadomo bywały lepsze i gorsze. Mi osobiście raczej się nie przyda, bo nie mam na nią pomysłu. Głosuję na pierwszą stylizację, bo bardziej przekonał mnie dobór dodatków. Chociaż nie powiem, druga też jest bardzo fajna. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny obie stylizacje mi się podobają, ale głosuję na pierwszą, w której spodobało mi się przede wszystkim użycie prezentu jako spódnicy i połączenie go z tą koszulą.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 tym razem bardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie 1 jest ciekawsza. Pomysł z koszulą był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest bardzo pomysłowa, ale mi bardziej podoba się stylka Bartka

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka mi się spodobała, a ze stylek moim faworytem jest Bartek :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Obaj świetnie sobie radzicie :)
    Z tygodnia na tydzień wasze stylizacje są o wiele lepsze!
    Mój głos dzisiaj oddaję na Pawła, nie mogę się oprzeć tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj głos na numer 2. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się pomysł w pierwszej stylizacji jednak dodatki mi nie pasują. Druga stylizacja wygląda genialna, głosuję na Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wolę wersję Bartka choć sukienka i tak jest ciągle brzydka

    OdpowiedzUsuń