Obserwatorzy

piątek, 27 maja 2016

7 days

Uwielbiam tę spódnicę 

25 komentarzy:

  1. A ja się zastanawam czy ją kupić :v Niby mam ostatnio ochotę na wiosenne kolory, ale czy na pewno ją chcę :v
    Stylka super tho

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylka :P Spódnica także ekstra.

    Nazwa nawiązuje do OWF'u? :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, szczególnie połączenie bluzki ze spódnicą. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica jest super, ale chyba jej nie kupię, bo nie będę umiała jej użyć. Natomiast Twoja propozycja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylka super, też zastanawiam się nad kupnem tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, mi się bardzo podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą stylizacją przekonałeś mnie do zakupu spódnicy. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ta spódnica, teraz na nią zwróciłam uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja!

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby dużo wzoru w kwiatki ale jest idealnie i wystarczalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykorzystana spódnica. Bardzo mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo wzorow i te kwiaty ale dobrze to wyglada.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo się dzieje, ale mimo tego wszystko świetne ze sobą wygląda :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  15. Po tytule wnioskuję, że widzimy się na OWF? :p
    Stylka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie sukienki i spódnicy jest boskie. nie jestem przekonany co do torby, ale i tak całość genialna

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wystylizowałeś tą spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowna! Ciężko byłoby mi wystylizować tą sytuację, ale tobie wyszło to bombowo ^^

    OdpowiedzUsuń