Obserwatorzy

piątek, 27 maja 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

We wtorek strona z cotygodniowym prezentem dla osób ze statusem SS została ponownie zaktualizowana. Tym razem dostaliśmy możliwość zgarnięcia granatowej sukienki mini z prześwitami. Możemy także ją nabyć w sklepie Milionare Mansion za 18/20sd. Nie jestem nią specjalnie zachwycony. To już druga sukienka z tego samego sklepu w dodatku z tej samej kolekcji, w której (moim zdaniem) jest wiele lepszych artykułów nadających się na rozdanie użytkownikom, ale kochani nie oczekujmy zbyt wiele od administratorów xd

Nasze propozycje:
Paweł: Postanowiłem wykorzystać sukienkę jako spódniczkę, bo góra jak zwykle nie zachwyca :v Górę zakryłem masywnym szalem i szarą kurtką grającą w tym secie rolę bluzki (?). Dodatki dobrane pod szal - burgundowa torebka i piaskowe buty.
Bartek: Z sukienki wykorzystałem tylko dół. Dobrałem do niego czarny t-shirt Balmain, a na ramiona narzuciłem marynarkę z wyszytymi zdobieniami. Jako dodatek dobrałem czarne perły oraz sandałki w tym samym kolorze.

Ankieta:

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Stylizacja Pawła bardziej przypadła mi do gustu. Idealnie dobrana kolorystyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to obie stylizacje jakoś mi nie przypadły do gustu. Właściwie to samej sukienki też nie lubię. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta sukienka podoba. Stylizacje fajne, ale druga jakoś bardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są genialne. Nie umiem wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej spójna jest stylka Pawła, więc na niego głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu i tu ładnie, ale głosuję na Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 dla mnie wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nie oddam głosu, bo obie stylizacje bardzo mi się podobają i nie potrafię wybrać lepszej.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są super, ale ostatecznie głosuję na Bartka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Pawła bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie świetne, ale pierwsza nieco bardziej mi się spodobała. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka mi sie nie podoba. Raczej jej nie uzyje. Glos na 2.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej podoba mi się stylizacja Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężki wybór obie są świetne. Mimo wszystko oddałam głos na nr 2.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, obie są super.
    Zobaczymy na kogo zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wolę wersję Bartka. kurtka idealnie się tu wpisała

    OdpowiedzUsuń
  19. Głosuję na pierwszą stylizację, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń