Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Tym razem zmierzyliśmy się z "lustrzanymi" pilotkami od adminów. Niestety trafiają do Salonu Piękności, jednak nie powstrzymało nas to od zrobienia outfitów (lol). Okulary można także zakupić w sklepie Spectacular za 12/13sd. 

Stylizacje:
Starałem się rozbudować w tej stylce kolorystykę okularów, baza w pełni niebieska ze srebrnymi dodatkami w postaci butów i torebki :v Nie wiem jak ją jeszcze pisać - typowa dla mnie w sumie :v
Bartek zaserwował kolejną fantastyczną, kolorystycznie dobraną stylizację/ Transparentna biała koszula i spodnie z szerokimi nogawkami w połączeniu z różowym afro daje vibe lat 70, a narzutka z eksplozją frędzli tylko ten efekt podkreśla. 

Ankieta:

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

23 komentarze:

  1. Obie stylki są ładne, ale bardziej przekonuje mnie 1 i to na nią głosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem bardziej podoba mi się stylizacja uplooad :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  3. Uploaad wymiata ! BArtek ty tez zrobiłeś świetną stylizacje ale paweł już przesadził z tą modą xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem pierwsza stylka przypadła mi bardziej do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę stylizację Pawła ;) Chociaż ta druga też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Pawła jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje coś w sobie mają, trudno wybrać lepszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo fajne. Zagłosowałam na pierwszą. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bardziej mi się podoba :) może dziwnie to zabrzmi, ale w drugie nie pasują mi okulary xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na drugą stylizację :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na nr 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bartek <3
    Okulary z ta karnacją i fryzurą wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie niesamowicie dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos na FunOplera, ciemna skóra doll wygląda idealnie z kolorystyką stylki

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos oddany, same okulary nie przypały mi do gustu.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylki bardzo spoko XD Oddaję głos na Uplooad.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielki minius, że okulary do salonu bo całkiem fajne są. Tym razem głoś na Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, nie lubię używać biżuterii z salonu piękności. Ponadto nie mam teraz ss wiec zmienienie czegokolwiek wymagałoby ode mnie zmiany części twarzy(czego staram się unikać). Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń