Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Close to you

23 komentarze:

  1. Sama nie wiem co o niej sądzić :D /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka i na tak ! Aczkolwiek już ten kolor mi sie znudził xD

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, chociaż brakuje mi czegoś, co by ją rozjaśniło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym tylko torebkę, po za tym jest perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wpadłem w obsesję z Coven, bo widzę w tym Myrtle Snow xd A te włosy wcale nie pomagają mi przestać tak myśleć, gdyby były płomieniście czerwone to chyba bym padł xd
    Stylka ofc jest super! Baza jest tak genialna, że nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta stylka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, ale dałabym jakiś jaśniejszy element.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Mimo iż ma dosyć ponurą i ciemną kolorystykę to strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi w niej nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie włosy tu robią wszystko. Przez to stylizacja nie wydaje się taka prosta i całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię klasyczne, eleganckie stylizacje.
    Do tego te różowe włosy - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń