Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Finally gotta let it go

Okej to trochę Was wprowadzę w genezę tej stylki. Jak można zauważyć stylizacje, które dodawałem w tym tygodniu zawierały coś z nowej kolekcji LE sprzed tygodnia. Ta - jak widać poniżej - ma torebkę, która wydawała mi się być tak idealnym dodatkiem, a okazała się koszmarem do wystylizowania :') Na prawdę się przy tej stylce nasiedziałem (a wygląda jak wygląda), tylko te buty kolorystycznie w pełni do niej pasowały, a bez długiej spódnicy wyglądały koszmarnie. Top i spódnicę połączyłem, bo mają dość podobne wycięcia i to mi się spodobało :v Nie lubię opisywać stylizacji, ale tutaj miałem wrażenie, że muszę xd
Bluzka - It Girls | Kołnierzyk - Callie's Picks | Spódnica - Fallen Angel | Pasek - It Girls | Torebka - Limited Edition | Buty - Bonjour Bizou

21 komentarzy:

  1. ogólnie może i dobry pomysł ze spódnicą, ale nie wiem dlaczego średnio mi się ona podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespecjalnie podoba mi się ta stylizacja. Buty bym całkiem wymieniła, a połączenie bluzki ze spódnicą jakoś mi tutaj nie pasuje. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka zdecydowanie na plus, ale góra i dół mocno się różnią. Góra jest raczej luźna i pasowałyby tu jakieś dżinsy, natomiast dół elegancki i wszystko psują buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie fajnie, chociaż przydałby się tu jakiś kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka jest poprawna, lecz dół i góra to dwa różne światy ;v Ogólnie stylizacja jest OK, ale wiem, że mogło być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z powyższym komentarzem dół i góra to dwa różne światy.

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ok :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jest idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to całkiem nieźle to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Z jednej strony mi się podoba, a z drugiej coś mi nie gra. Może to wina tego paska, który jakoś powinien połączyć górę i dół, a zamiast tego trochę się wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem do końca przekonany, ale najgorsza też nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest dla mnie do wymiany, ale stylizacja jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dół jest bardzo ciekawy, chyba pokombinowałabym z dołem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba ^^ Bardzo lubię takie masywne buty. Może i wygląda jak niedopasowana ale jednak ma coś w sobie co mnie do niej ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezbyt mi się podoba :/ mimo, że opisem byś to sprzedał ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie stylizacja jest fantastyczna! Pozbyłabym się co prawda paska lub wymieniła na inny, bo za tym szczególnie nie przepadam, ale i tak bardzo mi się podoba.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  17. koncepcja dobra, ale całość tak w 50% przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że miałeś dobrą koncepcję, ale gdzieś po drodze się zgubiłeś.
    Mimo wszystko stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł fajny, a stylizacja jest okej,

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś mi w niej nie pasuje, osobiście nie lubię tej spódnicy.
    Góra stylizacji jest bardzo ciekawa i spójna, natomiast dół mi nie gra.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasek i buty wszystko psują. Ogółem zamysł na stylkę super, jedynie dodatki niebardzo :P

    OdpowiedzUsuń