Obserwatorzy

piątek, 6 maja 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

We wtorek otrzymaliśmy możliwość przygarnięcia nowego prezentu od adminów. Tym razem podarowali nam jeansowy romper z Denim&Supply Ralph Lauren, który jest dostępny w sklepie Nelly.com za 23/25sd. Przyjemny prezent i dość adekwatny do aktualnej pogody (lol). Nie przedłużając.

Nasze outfity:
Postanowiłem użyć mojego ukochanego płaszcza, który po prostu narzuciłem na prezent. Dodałem dodatki w kolorze 'baby blue', okulary inspirowane Diorem oraz złotą zawieszkę na torebkę.
Stylizacja Bartka jest typowo wiosennym outfitem. Dół rompera zakrył spódnicą inspirowaną Chanel w kolorze pudrowego różu z kwiecistymi aplikacjami. Do spódnicy z brązowym paskiem odpowiednio dobrał różowe obcasy i brązową torbę.

Ankieta:
Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciężko wybrać mi lepszą stylizację. Obie mają w sobie "to coś". Druga jednak chyba bardziej mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, którą stylkę wybrać. Dzisiaj bardzo wyrównany poziom. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga bardziej mi się podoba mimo to,że obie są śliczne :)/maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na pierwszą stylke. Bardziej spodobała mi się jej kolorystyka i ten szpanerski płaszcz pięknie tu wygląda. haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na drugą stylizację.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem stylizacje mi się średnio podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pierwsza. Nie przepadam za tą spódnicą w drugiej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trudny wybór, sama nie wiem :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  10. głos chyba oddam na pawła

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba pierwsza stylizacja, głosuję na nią :) Druga też jest w porządku jednak coś mi tam nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. TYm razem wybieram wersję JAdźki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie lepsza pierwsza stylizacja. Wybieram tak poniewaz u bartka, ta spodnica... jest ochdna

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza lepiej, ale obydwie nie są powalające :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba bardziej podoba mi się pierwsza :) chociaż wybór był ciężki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie sobie poradziliście z tym romperem :)
    Jeszcze nie wiem na kogo oddam mój głos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem obie stylizacje średnio mi się podobają, ale głosuję na pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń