Obserwatorzy

czwartek, 5 maja 2016

Freak

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolor tej spódnicy! Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tylko dwa kolory, ale taka boska, że nie mogę się uspokoić. Nawet paznokcie D: Dwa przeciwstawne kolory, nie czarny i biały, a to tak dobrze wygląda DDD:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz na tatuaż na ręce xd nawet on jest kolorystycznie dobracy xd

      Usuń
  3. ♡.♡ jeszcze różowe włosy i całkowicie kolorystycznie by było

    OdpowiedzUsuń
  4. aż dało mi po oczach xd
    ogólnie to mi się podoba tylko jak dla mnie kolorystyka jest za ostra. niemniej ogromny plus za twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze że jestem oslepiona ty błyskiem. Nieźle nieźle... wręcz zajebiście xD

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Świetnie wszystko pasuje, uwielbiam połączenie tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko dopasowane,nawet kolor paznokci pod kolor :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest najlepsze wykorzystanie tej spódnicy jakie kiedykolwiek widziałam. Świetna robota! ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no fenomenalnie. Świetnie wyglądają razem te kolory. I te szczególiki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak fantastyczna, że nie mam słów :D

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, jak wszystko świetnie dobrane-nawet tatuaż. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Wszystko perfekcyjnie dopasowane i wygląda genialnie *.* nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, niesamowita! Tylko dwa kolorki (nawet bym nie przypuszczała że do siebie pasują) a jaki efekt! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko kolorystyka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń