Obserwatorzy

sobota, 21 maja 2016

Don't Let Me Down

18 komentarzy:

  1. Świetna! Tunika i spódniczka wyglądają razem jak sukienka xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa, podoba mi się ;)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda połączenie tej tuniki ze spódniczką. Gdybym nie przeczytała komentarza wyżej myślałabym, że to sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To połączenie bluzki ze spódnicą jest genialne, całość fenomenalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero po chwili, czytając komentarze, zrozumiałam że to nie jest sukienka, więc wielki plus za to! Strasznie mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowy tatuaż bym zdjęła. Pomijając, że dwa różne odcienie złota dziwnie ze sobą wyglądają jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne polaczenie, bardzo dobrze to wyglada.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie wiem, co pisać, żeby moje komentarze nie były nudne, a jednocześnie wyrażały zachwyt. :'D
    Genialny look. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię słuchawek. :v Połączenie bluzki i spódnicy wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku myślałam, że to sukienka xD bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. ta torebka z słuchawkami jest genialna, całość mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna! /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNA! Kolorystyka - magia. Strasznie mi się podoba ta stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń