Obserwatorzy

sobota, 21 maja 2016

It's going to hurt

Kurtka - Archive | Top - original Future | Szorty - Limited Edition | Torebka - Special Offer | Zawieszka - Fendi | Buty - Chanel

Miałem ostatnio w końcu czas bliżej przyjrzeć się dyskografii Florence i ofc. jestem tak zaskoczony! Myślałem, że na albumach będą jakieś piosenki, które kompletnie mi się nie spodobają, a teoretycznie wszystkie mi się podobają! Wcześniej chyba tylko trzy albumy mi się w pełni podobały :o
Komentarze znowu spadły, a ręce mam związane i nic nie mogę robić 

18 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Komentarze zaraz znowu wzrosną :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, ta zawieszka z Fendi idealnie pasuje do całości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorystyka fantastyczna, w ogóle najs

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem do końca przekonany, ale nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zmienilabym bluzkę, ale jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłabym portki, dziwne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna kolorystyka i wgl stylizacja :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) taka letnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca gra mi tutaj ta czerń, ale ten koral i beż fajnie z sobą wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolorystyka, wszystko do siebie pasuje. Przepiękna!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super użyte te szorty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka bombowa, strasznie mi się podoba. Stylizacja niezła :)

    OdpowiedzUsuń