Obserwatorzy

niedziela, 15 maja 2016

Tygodniówka

Ofc. mówiłem, że dodam jutro dodaję dziś >.< Ja chyba muszę trochę przystopować w życiu, bo wystarczy, że dotknę łóżka i budzę się na drugi dzień.
Dość o mnie i moich zaburzeniach zegara biologicznego. Okej, dzisiaj zacznę od dobrych wiadomości - na listę trafia nowa osoba - Alinnka.. Bardzo duże szanse na dostanie się na listę ma i.want.you.back. No i teraz taki trochę mały problem mam, bo jedna użytkowniczka dość słabo komentowała przez ostatnie dwa tygodnie. Raz skomentowała połowę postów, a w tym tygodniu zdecydowaną mniejszość - daję "ostatnie ostrzeżenie" w postaci trzech wykrzykników, które już było wykorzystywane na liście. Nie piszę nicku specjalnie, bo nie chcę wytykać tej osoby palcem. Ten kto sprawdzi listę ten będzie wiedzieć :-)
Co do ogółu, jest coraz lepiej! Powoli wchodzimy w przedział min. 20 komentarzy - ofc. nie za każdym razem jest ponad 20, ale zdarza się 19 - co po ostatnich tygodniach bardzo mnie zadowala. W tym tygodniu wszystkie posty skomentowało 13 osób, a samych komentujących było aż 27 osób! :-) Dziękuję za aktywny udział w blogu i zachęcam do dalszego komentowania!

Nagrody za miniony tydzień:
Buty HB - CzarnaGotka
Sukienka - dobrapogoda
Buty YH - katniss-ne
Naszyjnik - James69.
Pasek - natusia_182

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać co macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Kurcze! znowu ja zagrożona.. trzeba coś z tym robić xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę, że nadrobiłaś więc mogę poprawić w zakładce ^.^

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że liczba komentatorów wzrasta. Gratulacje.
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że komentarze tak podskoczyły :v Mam nadzieję, że próg min. 20 komentarzy szybko osiągniecie. I dziękuję za dopisanie do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym torbę :) / Maja9258

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nagrodę!
    Tym razem najbardziej podoba mi się torebka, chociaż marynarka też jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu nic mi się nie spodobało. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym żakiet, czy co to tam jest :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, bardzo podoba mi się torebka :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki :) tym razem chciałabym sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, interesuje mnie wszystko oprócz torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Zgłaszam się, podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Będę bardzo zadowolony z sukienki lub torebki :)

    OdpowiedzUsuń