Obserwatorzy

niedziela, 15 maja 2016

Zamienniki Klasyki | Kim Draped Moto






Hej, witam Was w kolejnym poście z "Zamienników Klasyki". Cieszę się że seria się Wam spodobała. Chciałbym również przeprosić za brak postu w poprzednią niedzielę. Niestety inne, ważniejsze sprawy zawaliły mi głowę.

 No dobra, ale wracając do tematu, w dzisiejszym "odcinku" zajmiemy się jedną z najbardziej pożądanych skórzanych kurtek na stardoll, a mianowicie chodzi o...
Kurtkę Givenchy rozpowszechnioną przez Kim Kardashian. Kim założyła tę na Paris Fashion Week. Oryginalna cena tej kurtki to 105sd i pochodzi ze sklepu Young Hollywood, lecz nikłe są szanse znalezienia tej kurtki w tej cenie. Przez swój kolor i wykonanie jest bardzo uniwersalna. Pasuje wręcz do wszystkiego. Dlatego stwierdziłem, że schemat jest niepotrzebny, bo kurtka sama się broni. 

Lecz jak wiadomo, nie każdego stać na taką kurtkę lub nie każdy zdążył ją kupić. Dlatego ja przeszperałem całą starplazę i całą swoją szafę w poszukiwaniu najlepszego odpowiednika dla tej kurtki. Brałem pod uwagę trzy aspekty. Po pierwsze kolor, po drugie, czy kurtka jest "narzucona" na ramiona, a po trzecie srebrne elementy. Oto, co udało mi się znaleźć. 


Dwie z trzech kurtek są dostępne w starplazie, jedna w starbazaarze. Jak można zauważyć pierwsza z ich ma inną fakturę, nie jest ona skórzana. Dodatkowo ma dodane fioletowe szwy. Myślę, że jest to bardzo fajny dodatek do kurtki. Druga może nie jest "narzucona" na ramiona, ale jest najbardziej podobna. Jest ona skórzana i ma srebrne wykończenia. Lecz jej minusem jest dostępność. Niestety jest ona ciężko dostępna w starbazaarze. Lecz i tak jeżeli już ją znajdziemy , to o 2, 3 razy tańszą od pierwotnej. Trzecia to skórzana kurtka ze srebrnym wykończeniem, narzucona tylko na jedno ramię. Myślę, że jest to bardzo fajny zamiennik. Jest najtańsza ze wszystkich i cały czas jest dostępna w starplazie.
To teraz czas na stylizacje.


Muszę przyznać, że bardzo fajnie współpracowało mi się z zamiennikami. Moim faworytem, jeżeli chodzi o stylizacje jest numerek 1. 

Czas na podsumowanie. Na pierwszym miejscu kurtka Kim, na drugim kurtka od Jean-Paul Gaultier'a, trzecie miejsce dla kurtki z Evil Pandy, czwarte miejsce dla kurtki z It Girls.

To tyle na dziś. Podobało się? Co chcielibyście zobaczyć następnym razem? Piszcie!

20 komentarzy:

  1. Zamienniki całkiem dobre, chociaż kurtka z YH i tak wygrywa, stylizacje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się podoba drugi zamiennik, stylizacje sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kurtkę z It Girls i rzeczywiście najprzyjemniej się z nią stylizacji nie robi. Najbardziej podoba mi się chyba ta od Jeana Paula. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma dwie z podanych i za twoją radą kupię tę brakujaca, stylki są obłędne, szczególnie druga! Akurat mnie nie podoba się sposób w jaki kurtka z yh leży na doll, a leży przyciężko. Tak czy siak świetny post

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się wybrać świetne zamienniki, choć kurtką YH jest niepowtarzalna. :D
    Stylizacja są wręcz idealne, każda ma w sobie coś, co przyciąga uwagę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zamienniki. Stylizacje zachęciły mnie do poeksperymentowania z tymi kurteczkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje, szczególnie druga. Super post! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą kurtkę, ale przedstawione zamienniki są całkiem dobre. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka jak najbardziej fajna. Stylizacje super, co do zamienników to też się zgodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zamienniki ! :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałem, że kurtka z yh jest tak popularna. W każdym razie super post, ale drążnią mnie liczne powtórzenia. Słowo kurtka pojawia się 15 razy w tekście. Mam pod tym względem jakiś fetysz(?), więc sorka :^ Jeśli chodzi o stylizacje to 2 jest moim faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje, jednak moim zadaniem kurtki nadal nie dorównują oryginałowi. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka z YH teraz w SB jest za ok. 500-600 sd... szukałam jej dlugo ale normalnej ceny nir znalazlam. Zamieniki sa podobne ale wg mnie nie zastapia perelki. Jedynie 1 stylizacja wpadla w moj gust

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba, chociaż przyznam, że trzecia też jest interesująca

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka z it girls jest super, jakoś ją przeoczyłam, jak wchodziła. post super, ale dużo powtórzeń (widzę, że nie tylko ja jestem wyczulona na tym punkcie). za to stylki fantastyczne i nie umiem wybrać jednej najlepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post. Podoba mi sie dobor zamiennikow. Oryginal jednak jak juz wczesniej wspomniano to perelka. Kupilam ja jeszcze jak nie byla taka droga.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  17. Super notka, stylki jak zwykle na poziomie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja bardzo ładna. Żaden z zamienników nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje! Strasznie spodobała mi się druga stylizacja, podoba mi się jej kolorystyka oraz ten zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń