Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2016

Tygodniówka

W tym tygodniu sprawy znowu się pogorszyły, ale na listę wraca i.want.you.back, gratuluję! Spore szanse na dostanie się na listę ma LuluTelulu oraz MalinaSekret111. No i teraz ta chyba najgorsza część - zagrożenia :') Jestem trochę podłamany, bo aż cztery bardzo systematyczne komentatorki w ogóle nie komentowały w tym tygodniu. Żyję nadzieją, że to tylko przerwa i że do nas wrócicie xd Z listy muszę usunąć Cold_iceberg. od wielu tygodni Twoja aktywność spadała :(
W tym tygodniu komentujących było 23 z czego aż 11 skomentowało wszystkie posty.

Nagrody za miniony tydzień:
Torba - maja9258
Sukienka - SrebrnaMuza
Pasek - Karoliss12
Żakiet - olao373
Top - DancerMarika

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Wam się podoba.

18 komentarzy:

  1. No widzać że coś słabo, no ale następnym razem będie lepiej.
    Mi się podoba sukienka i torebka

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się 3 pierwsze rzeczy. C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że statystyka bloga tak spadła :/
    PS. Tydzień temu dostałem się na listę, lecz dalej nie jestem wpisany ><

    Alinnka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, przepraszam >.< Już jesteś wpisany :-)

      Usuń
    2. Nic się nie stało :D Dzięki!

      Usuń
  4. Spodobała mi się torebka. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym sukienkę, mam spódnicę i top.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chciałabym torebkę i bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje, w tym tygodniu podoba mi się spódnica i torebka :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że aktywność się poprawi. W tym tygodniu interesują mnie spodnie i sukienka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nagrodę, zgłaszam się.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, bardzo się cieszę, że udało mi się dostać na listę :)
    + zgłaszam się, mam już czarny top :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja znikoma aktywność na blogu w ostatnim tygodniu była wynikiem kilkudniowego wyjazdu, podczas którego praktycznie nie miałam dostępu do internetu. Teraz jestem już jednak w domu, więc wracam do regularnego komentowania.
    Zgłaszam się, mam czarny top.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ^^ Zgłaszam się, najbardziej podobają mi się sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaram się dalej komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nagrodę ;) w tym tygodniu podobają mi się: sukienka, top i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym spodnie ... a z jaka marka torebki ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim! ;)
    Interesuje mnie torebka lub sukienka.

    OdpowiedzUsuń