Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2016

Zamienniki Klasyki | NY Tartan Shirt


Witam Was w kolejnym tygodniu. Dzisiaj zajmiemy się...
... piękną koszulą w kartę, przepasaną w pasie. Pochodzi ona z mini kolekcji Young Hollywood i kosztowała 55sd, lecz teraz jej cena sięga ponad 600sd. Ma ona przepiękne kolory. Od szarego, po żółć, pomarańcz, bordo, do granatu. 
No czy ona nie jest cudowna? Niestety nie każdy może sobie na nią pozwolić, dlatego ja wyruszyłem z misją i postanowiłem znaleźć idealnego odpowiednika. Lecz niestety nie znajdziemy na Stardoll drugiego, tak świetnego dodatku, jakim jest ta koszula. Oto, co udało mi się wyszperać:

Pierwszy to mój faworyt. Może nie ma takich kolorów jak pierwowzór, ale za to jest bardzo ładnie wykonana. Przez swój kolor jest uniwersalna i dla niektórych może być lepsza od droższej wersji. Drugi ma podobny wzór, lecz ma on różne odcienie jednego koloru - w tym wypadku różu. Trzeci przypomina bardziej spódnicę niż koszulę, ale jak dla mnie to też bardzo dobry kandydat do zamiennika. 

To teraz czas na stylizacje:
Przepraszam, że tylko dwie, ale trzecia nie chciała mi wyjść. Było tysiąc wersji, lecz żadna nie była godna opublikowania. 

To tyle na dziś. Jak Wam podobał się "odcinek". A może Wy macie jakieś lepsze propozycje do zamienników. Chętnie zobaczę ;)
Do zobaczenia 

24 komentarze:

  1. Świetne propozycje zamienników! Ze stylizacji podoba mi się 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula z YH od dawna mi się marzy. ;) zamienniki bardzo dobre, bardziej mi się podoba pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest faktycznie cudowna, a zamienniki wybrałeś bardzo dobre :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest cudna! Co do stylizacji, podoba mi się jedynie druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak koszula pojawiła się w starplazie, wtedy mi się nie podobała i nie kupiłem, teraz żałuje. Stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba pierwsza stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tej koszuli, to nie mój styl. Pierwszy zamiennik wypadł najlepiej. Idealnie wykorzystałeś tę bluzę w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stylizacja bardziej mi się podoba, chociaż koszula mi się średnio podoba i raczej nie będę szukać w bazaarku zamienników. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula praktycznie nie do zdobycia w bazarze. Zamienniki mi sie podobaja. Pierwsza stylizacja fajna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zamienniki, druga stylizacja genialna :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. ta z original future jest fajna :D
    ingri13

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko koszula z YH mi się podoba. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest fenomenalna, już od dawna chciałam kupić ją za rozsądną cenę. Co do stylizacji to całkiem dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula YH ma unikatowy krój i jest fenomenalnie wykonna, więc dzisiaj zamienniki średnie. Jednak stylizacje na wysokim poziomie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula z YH jest piękna. Pierwsza stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za koszulami/bluzami przepasanymi w pasie, więc takowych nie używam. Zamienniki całkiem okej, ale i tak nie dorównują oryginałowi. Stylizacje są fajne. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamienniki dobrze wybrłeś. Dziś (bez obrazy) stylizacje są nie najlepsze. Żadna mi się nie podoba, bo tak jakoś dziwnie są dobrane kolory i całokształtnie ubrania ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula to nie moje klimaty, więc jakoś niespecjalnie mi na niej zależy.
    Pierwsza stylizacja jest cudowna. te spodnie idealnie tutaj pasują

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem, dlaczego nie wiedziałam o istnieniu pierwszej propozycji, chyba pora zainwestować :) ze stylek pierwsza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy zamiennik podoba mi się najbardziej :) co do stylizacji to 2 wygląda trochę dziwnie - brakuje mi tyłu koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma nic co mogłoby zastąpić koszulę ... niestety bo jest super a ceny sięgają 4k

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh... chciałabym mieć te koszule <3. Natomiast zamienniki sa całkiem fajne, ale wiadomo nic jej nie zastąpi! Co do stylizacji, to zdecydowanie pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie pierwsza stylka jest bomb af! Druga też jest fajna, ale pierwsza.. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post. Świetnie dobrane rzeczy :) Stylki też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń