Obserwatorzy

sobota, 28 maja 2016

Tygodniówka

Dodałbym posta wcześniej, ale zaczęła się burza i internet mi trochę zamulił :v Przechodząc do sedna i  zacznę od tych lepszych wiadomości. Na listę trafiają cztery nowe osoby - LuluTeluluswag10girl , MalinaSekret111 oraz qawerty789. Gratuluję i dziękuję za komentowanie, od przyszłego tygodnia jesteście brani pod uwagę podczas losowania :-) Bardzo duże szanse na dostanie się mają kolejne dwie osoby - anksa2002 oraz ingri13. Mniejsze szanse na dostanie się mają MissPisz i Alaamiss2012. A teraz najgorsza część posta - osoby zagrożone :') Z listy nikogo nie usunąłem, ale jest sporo osób zagrożonych. Nie przejmujcie się podkreśleniem, martwić się można jeśli jesteście na czerwono xd
Ogółem, bloga skomentowało aż 29 osób, a wszystkie posty 13. W imieniu załogi bloga dziękuję za każdy komentarz i minutę, którą nam poświęciliście. Zdradzę, że coś dla Was organizujemy ;)

Nagrody za miniony tydzień:
Spódnica - Aglayaa
Sukienka - MajkaStar1999
Torebka - gabrysiaslysz
Top - Alinnka.
Spodnie - ZuZia_Zapi

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

22 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję :) Z rzeczy interesuje mnie ostatnia bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym bluzkę bądź spódniczkę, ostatecznie będę się cieszyła z butów :D i gratuluje wygranym

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrodę :) Gratuluję innym!

    Zależałoby mi na pierwszym artkule :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza koszulka *_*
    Chociaż ta spódniczka też jest niezła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dodanie mnie na listę, to motywuje mnie do dalszego komentowania :) Bardzo chciałabym srebrną tunikę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.
    Interesują mnie 1,2,5.
    Zgłaszam się, karoliss12.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Najbardziej chciałbym koszulkę 34 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnęłabym pierwszą koszulkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;)
    Jeśli o mnie chodzi, to chyba powoli wycofuję się z blogosfery i ogólnie ze stardoll. Może jakoś w okresie wakacyjnym to się zmieni, ale na razie raczej możesz mnie od razu usunąć. Pewnie będę tutaj zaglądać, ale z komentarzami raczej będzie różnie. Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też podejrzewałem, bo zauważyłem, że na Simplicity też już nie dodajesz >.< To do zobaczenia :c

      Usuń
  10. Dziękuję za spódnicę :)
    Zgłaszam się, bardzo podoba mi się niebieski t-shirt i buty.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za spodnie! W tym tygodniu interesują mnie 3 pierwsze rzeczy ;3 ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, najbardziej chciałabym ta koszulke z napisaem 34 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesuje mnie 1 i 2, ale niczym nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przygarnę wszystko, ale najbardziej interesuje mnie nr 1

    OdpowiedzUsuń
  16. się porobiło, nie wiem jak to się stało w ogóle, że nie wchodziłam tyle dni XD nadrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po spódniczkę z szelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę o niebieską bluzkę :)
    Gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  19. niebieska bluzka :)

    OdpowiedzUsuń