Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2016

Wiosenno-Letni Wygląd Bloga!

Aaa! Dzień dobry wszystkim! Pewnie wszyscy już się zastanawiali dlaczego nie zmienialiśmy wyglądu na wiosenny. Zamierzaliśmy takowy wprowadzić już w marcu, niestety Justyna (DesignerJust) u której zamówiłem i tę grafikę ma pracę, a co za tym idzie - mało czasu na robienie grafik. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się współpracować, ponieważ uwielbiam jej prace.
Przyznam, że obudziłem się dość późno żeby szukać nowych grafików, ale znalazłem nie byle kogo. Jakieś dwa tygodnie temu odkryłem WidmoWodoru. Grafik z dużym talentem według mnie. Jego grafiki są na bardzo wysokim poziomie i śmiało mogę powiedzieć, że chyba jest jednym z trzech najlepszych grafików jakich znam :-) Nie ukrywam, że na naszym blogu jeszcze nie raz zobaczycie grafiki autorstwa Mikołaja, bo odwalił kawał dobrej roboty. Jestem strasznie podekscytowany tą zmianą, bo od prawie pięciu miesięcy mieliśmy zimowy wygląd bloga, którego miałem już serdecznie dość i podejrzewam, że Wy też. Mam nadzieję, że nowy lżejszy od poprzedniego wygląd, zachęci Was do częstszego odwiedzania nas i wprowadzi wiosenną/letnią atmosferę.
Co sądzicie o nowym nagłówku? :-)

Jeśli chcecie zobaczyć pozostałe grafiki Mikołaja zapraszam na jego bloga - Widmo Wodoru

26 komentarzy:

  1. Świetny nagłówek, ogólnie bardzo mi się podoba wygląd bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się bardzo podoba, ta kolorystyka całego bloga, no i grafika arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wygląd! Jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wykonany nagłówek, bardzo mi się podoba nowy wygląd.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam klimat, w jakim zawsze utrzymany jest blog. Ten nagłówek jest przegenialny i kolorystyka idealnie pasuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nowy wygląd, grafika jest genialna! :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czat temu trafiłam na jego bloga i byłam zachwycona. Nagłówek jest cudowny, bardzo podobają mi się żółte akcenty kolorystyczne na blogu. Ta sukienka tej pani na nagłówku jest po protu genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tamten bardziej mi się podobał, ale ten również jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna grafika, podoba mi się nowy dobór kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wchodzę sobie na bloga, patrzę, a tu nowy wygląd xD aż myslałam, że się pomyliłam :D nagłówek jest przepiękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tamten nagłówek był zdecydowanie najlepszym stardollowym jaki w życiu widziałam. Nie mniej jednak podoba mi się ten. Żółte akcenty są urocze. Jedyne co mnie nie przekonuje to różowe podświetlenie po najechaniu myszką na link.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu napiszę... Nagłówek to majstersztyk <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Leżę, ewentualnie się czołgam.
    Nagłówek pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny profesjonalny nagłówek :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny wygląd!
    Nagłówek to arcydzieło, brawo dla Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń