Obserwatorzy

sobota, 11 czerwca 2016

Bootylicious

24 komentarze:

  1. W Twoim apartamencie widziałam inną wersję tej stylizacji. W tamtej góra sukienki była lepsza, ale w tej dodatki są dużo ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna...wszystko się tak ladnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mi sie nie podobaja, ale reszta cudowna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit ale troche zlewaja sie ze soba rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, uwielbiam takie ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropne buty :( Mnie się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D Zresztą jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie sukienki i kurtki. Nie podobają mi się tylko te buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty na nie, nawet graficznie nie bardzo pasują. Reszta zestawu bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  11. a według mnie właśnie buty się fajnie wkomponowują :)

    OdpowiedzUsuń