Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2016

Tygodniówka

Aktywność znowu spadła, ale w pełni (staram się) to rozumiem. Zostały dwa tygodnie do końca roku szkolnego więc każdy walczy jak może o lepsze oceny. Również ja tak jakby zniknę na pewien czas z bloga i będziecie mogli ode mnie odetchnąć. Zgaduję, że kilka osób z tego powodu się ucieszy. Wpadnę coś napisać ogarnąć itd. :-) Skoro już piszę o nadchodzącym tygodniu to dodam, że na początku tego tygodnia możecie spodziewać się wyników Castingu, w końcu :')
Wracając do statystyk. Bloga ogółem skomentowało aż 32 osób, a 13 osób skomentowało wszystkie posty. No trochę spadła średnia komentarzy pod postami, ale jak już wyżej pisałem - jest czerwiec, a oceny same na siebie nie zapracują. Ofc. mam nadzieję, że to jest powód spadku ilości komentarzy :')
Na listę trafiają dwie nowe osoby - MeLolitka oraz mal3cka. Gratuluję oraz dziękuję za taką aktywność z Waszej strony! Od przyszłego tygodnia jesteście brani pod uwagę podczas losowania. Z listy nikt nie został usunięty, jedynie pojawiło się kilka zagrożeń :v

Nagrody za miniony tydzień:
Top - Queen_Of_China
Kurtka - MalinaSekret111
Sukienka - olao373
Kapelusz - LuluTelulu
Torebka - kotek717
*Sorka, że nie wystawiłem, ale nie mam SS jutro raczej już wystawię*

Nagrody na nachodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać co macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

20 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :D
    Interesuje mnie torebka :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nagrodę! Interesuje mnie koszula.
    Z mojej strony raczej spadku komentarzy nie będzie, bo skręciłam kostkę i jestem uziemiona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, podoba mi się torebka i koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że mi nic nie przypadło, no cóż, próbuję dalej :D
    Liczę na torebkę albo koszulę C:

    OdpowiedzUsuń
  5. ^.^ dziękuję za suienkę :* w tym tygodniu nic mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się torebka i koszula :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie było do czwartku w domu, a później już weekend i wyszło jak wyszło :/ W przyszłym tygodniu postaram się ogarnąć, zwłaszcza że jutro wystawiają oceny, alleluja...
    chciałbym tę sukienkę ombre z kwiatkami :^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, podoba mi się koszula i sukienka w kwiatki.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i koszula są śliczne *-*
    W tym tygodniu pewnie też nie będę miała jak komentować, bo oceny, ale za tydzień się poprawię! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, mam torebkę.
    Zależy mi na sukienkach :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje.
    Z podanych rzeczy sukienki przyciągnęły moją uwagę najbardziej.
    Zgłaszam się, karoliss12.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję!
    W tym tygodniu się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się chciałabym tą sukienkę pierwsza z 2 rzędu

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam torebkę.
    podoba mi się 1 rzecz z pierwszego i drugiego rzędu

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :D
    Zgłaszam się, interesuje mnie koszula.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za dopisanie mnie do listy :)

    Ja nie posiadam akurat żadnej z tych rzeczy, więc będę zadowolona z czegokolwiek <:

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :D
    Podoba mi się koszula, torebka i pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zgłaszam się. W tym tygodniu również nic mi się nie spodobało. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  19. byłam na wycieczce, a potem próbowałam odespać, ale do tej pory nie odespałam :(

    OdpowiedzUsuń