Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Dzisiaj zmierzymy się z powyższymi perełkami. Ofc mówię sarkastycznie, nie ma co o nich wiele pisać - okropny kolor, fason i to kiczowate złotko. Można je także zakupić (jeśli komuś się aż tak podobają) w sklepie Riviera za 12/13sd. Bartek ma takie samo zdanie o butach, ledwo coś z nimi zrobiliśmy. Dzień w którym zacznę płakać przez te gifty jest bliżej niż się może wydawać. Admini przebijają samych siebie, teraz tylko czekam na coś z Basics.

Outfity:
Paweł: W momencie odebrania butów wiedziałem, że połączę je z tą właśnie bluzką. Łańcuchy na butach przypomniały mi o niegdyś uwielbianej torbie HB, która ofc. trafiła do outfitu. Reszta stylki to głownie czarny kolor, nie chciałem przesadzić xd
Bartek: Do butów dobrałem szerokie, złote spodnie oraz luźny, zgniłozielony top, a na ramię zawiesiłem torbę ze złotymi elementami. Buty są okropne, bardzo ciężko się z nimi pracuje.

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja wygląda zaskakująco dobrze i nawet te buty jakoś bardzo nie rzucają się w oczy :)
    Druga też niczego sobie :) Dobra robota!

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie podobają mi się nigdy takie bardzo luźne stylizacje, więc głos na Pawła, ale obydwoje dobrze sobie poradziliście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie stylizacja Bartka i to na niego głosuję. Świetne połączenie kolorów i te złote spodnie bosko tu wyglądają. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pirwsza stylizacja jak dla mnie bardzo wysoki poziom i to na nią głosuję.
    2 jak dla mnie średnia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa byłam jak poradzicie sobie z tymi butami, które jak dla mnie są ciężkie w użyciu. Pierwsza stylizacja mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jedynka lepsza, bo kolor zieleni butów zgrywa się z kolorem bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za luźnymi stylizacjami, więc głosuję na jedynkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty tragiczne, ale mimo wszystko stylizacje wyszły bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje, ale bardziej urzekła mnie ta od Bartka

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są przerażające. Głos leci do Pawła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja nr 1 :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta Bartkowa bardziej fashion, buty rzeczywiście paskudne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja ze spódnicą jest na prawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. O butach mam takie samo zdanie. Jestem pod wrażeniem, że udało wam się coś sensownego z nimi stworzyć. Jak dla mnie wygrywa pierwsza. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty brzydkie, psuja stylizacje. Glos na 2.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje średnio przypadły mi do gustu, ale głosuję na 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogłam się zdecydować jak zawsze, ale ostatecznie nr 1.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 bardziej "bezpieczna", zwyczajna. Mój głos tym razem leci do Bartka za bardziej wyszukaną stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje są genialne ale... głosuję na pierwszą ^^ Bardzo mi się podoba to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie sobie z nimi poradziliśce :) mój głos wędruje do Pawła

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są brzydkie więc współczuję
    W twojej stylizacji buty mi się pasują, a u Bartka jeszcze się bronią, więc głosuję na 2

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, te buty są przeokropne.
    Jednak obaj dobrze sobie z nimi poradziliście.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylki takie se, bo z tymi cudeńkami raczej nie da się stworzyć coś fajnego xdd

    OdpowiedzUsuń