Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Jestem taki zirytowany, blogger sam z siebie usunął mi posta tzn. jego zawartość. Po dwóch tygodniach przerwy w końcu admini raczyli dać nam w prezencie ubranie - tym razem sukienkę. Można ją także zakupić w sklepie Voile za 30sd lub 27sd jeśli ma się status SS. Opinie są mieszane, niektórzy są nią zachwyceni, a inni wręcz przeciwnie. Napiszcie w komentarzach co o niej sądzicie ;) Osobiście jest mi dość obojętna, jedynie transparentność w niej doceniam. W tym tygodniu zrobiło się nas trochę dużo, ale to nawet dobrze :-D

Nasze propozycje:
*Wybaczcie, że tak ułożyłem dollki, ale inaczej screen wystawałby poza pasek bloga*

Paweł: Po ostatnich upałach postanowiłem zrobić coś najluźniejszego co potrafię zrobić. Zmniejszyłem sukienkę do rozmiaru spódniczki midi, a górę zakryłem topem DvF. Ponad to pod spódnicę podłożyłem bieliznę mimo, że kocham transparentne sukienki tutaj mi to nie pasowało. Dodatki dobrane do aplikacji na spódnicy, zimne złoto i srebro oraz czarny kapelusz.

Bartek: Podejść było wiele, ale w końcu udało mi się stworzyć coś sensownego. Sukienkę minimalnie zmniejszyłem i połączyłem ją z białym topem. Chciałem stworzyć taki a'la codzienny look, więc dodałem torebkę przez ramię. Stylizację uzupełniłem białymi mokasynami i złotym naszyjnikiem.

Michał: Osobiście uwielbiam połączenie wieczorowych sukni z rzeczami, które nosimy na co dzień, np. z T-shirtami, bluzami czy kurtkami. W tym wypadku również to wykorzystałem. Do całości dobrałem naszyjnik, który świetnie sprawdził się w roli chokera, bordową torbę z najnowszego Tribute oraz srebrne szpilki. Całość wydawała mi się zbyt prosta, więc postanowiłem zaryzykować i ubrać pod to wszystko spodnie, które nadały zupełnie innego charakteru całej stylizacji. 

Alicja: Postawiłam na klasykę i elegancję. Dodałam futerko, które według mnie bardzo dobrze wygląda w połączeniu z tym prezentem. Do futerka dopasowalam buty i torebkę. Gdy byłam na tym etapie stwierdziłam, że czegoś mi brakuje dlatego dodałam delikatny pasek oraz kolczyki.

Ankieta:

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Ja również wykorzystałem sukienkę jako spódniczkę, tak prezentuje się najlepiej :D
    Stylizacje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia mi sie podoba i glos na nia.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka całkiem ładnie wygląda, ale jest tak jakby tylko na raz.
    Mam dylemat na kogo zagłosować. Wszystkie stylizacje są fajne i przykuwają uwagę.
    Ostatecznie głosuję na MajkaStar. Jego koncepcja nie jest banalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zdecydowany głos na Bartka, podoba mi się, że stylizacja jest w innym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam spory dylemat, ale ostatecznie Bartek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omomomom, Bartek ma śliczną stylizację! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam ciekawa co wymyślicie z tą sukienką i muszę przyznać, że pierwsza stylizacja jak dla mnie wygrała wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się całkiem podoba, chociaż sama z siebie nigdy bym jej nie kupiła. Ostatnia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jednak ostatnia - tutaj klasyka wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są na wysokim poziomie. Ja waham się między zagłosowaniem na pomysłową stylkę Pawła i oryginalny look Michała. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia stylizacja wygrała!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  12. Waham się mi między stylizacją Bartka a Alicji... Obie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są świetne. Ostatecznie wahałem się pomiędzy Pawłem i Michałem. Ostatecznie wybrałem Alicję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, ciężki wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka średnio w moim stylu. Najbardziej podoba mi się czwarta stylizacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie najlepiej wypadł Michał. Jego stylizacja jest taka, aaagh, po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń